|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforHvilken annen konto er grei å opprette da? Poden skal ha mail, og vi får heller ikke lov å opprette gmailkonto. Jeg vil ikke legge inn feil fødselsdato.
|
|
|
#23 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforOg jeg som trodde at det bare var oss!
|
|
|
#24 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforJeg har fått det problemet med g-mail de siste ukene også. Jeg er for ung selv også sier den. Men lager jeg igjennom mobilen (Når man har ny mobil og skal sette opp android systemet) så er det ikke noe problem. Tror det er en feil i systemet. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorfor
Det tror jeg du har rett i. Mine unger har i hvert fall kontoer og har hatt det siden de ble født (måtte sikre adressene, vettu!), og jeg kan ikke huske at jeg løy på alderen.
|
|
|
|
#26 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforMin eldste (som er 3 mnd eldre enn din sønn sånn cirka) har hatt gmailkonto i flere år. Hun har FORNAVN+FØDSELSÅR som adresse, så det burde være temmelig obvious hvor gammel hun er.
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforJeg ble altså helt urimelig rasende over dette i går.
|
|
|
#28 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforÆsj, så teit! Mine yngste har ikke gmail-konto enda, og nå får jeg ikke oppretta |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforDet er nok en ny regel, for jeg laget en gmail-konto for den åpne barnehagen og brukte følgelig "fødselsdagen" til denne da jeg registrerte opplysningene, og fikk da beskjed om at vedkommende var for ung. Prøvde å flere omganger etterpå (selv ved å bytte årstall og opplysninger), men de gjennomskuet meg. Lurer på om jeg slettet informasjonskapslene og gikk inn i en annen nettleser og fikk det til da? Uansett, ser ut for at du har ordnet deg! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforJeg hadde samme problemet og ikke fikk laget konto, selv da jeg i ettertid forsøkte å endre fødseldato. Så da måtte jeg logge helt ut, opprette ny e-postadresse enn den jeg skrev tidligee og lyge på fødseldato. Vips så virket det. Synd en må gjøre det slik at en må lyve på dato. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorfor
Mulig, men jeg fikk altså opprettet en G+ konto på Knotten.
|
|
|
#33 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforKan være om du har noe slags barnevaktprogram på pc'en? Kanskje det er en innstilling som hindrer barna i å melde seg inn i ulike greier?
|
![]() |
|
|