Sv: Muskler og vekt?
Men altså, spiser ikke som en gal og jeg HAR vitterlig bygget muskler selv om jeg spiser mindre. Det er synlig på både armene og lårene, og der er ikke snakk om at der kun er fettet som forsvinner over muskler jeg hadde fra før, iom at jwg samtidig har blitt vesentlig sterkere og klarer flere og tyngre øvelser enn før. Rundt lårene har jeg feks redusert fettmengden men samtidig står målet nå på stedet hvil. Jeg vil anta at det skyldes musklene volum? (jeg måles selvfølgelig i forkant av at jeg trener).
Ergo så opplever jeg at jeg lever på kaloriunderskudd og likevel bygger muskler, og at jeg ikke bare vedlikeholder de jeg har (det er ikke utholdenhetstrening, men styrketrening jeg bedriver: tunge vekter og få repetisjoner, belastning slik at jeg knapt klarer de siste).
Det hadde jo helt sikker vært mer effektivt om jeg spiste som en hest samtidig som jeg trente, men poenget mitt er jo ikke å bygge større mulig muskler, jeg vil bare bygge flere muskler og få en strammere kropp med mindre fettprosent.