Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stokke sleepi - verdt pengene?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-11, 09:52   #41
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?

Mens jeg har unger som har sovet mesteparten av natten i Stokkesengen sin.

Gammel 05-10-11, 10:20   #42
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men ikke så mye i seng alltid mener jeg å huske.

Spol tilbake til Plutten- hvor mye sov han i andre senger enn din?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 12:02   #43
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Jeg er glad mine barn har sovet i sprinkelseng nedarvet fra tanter og onkler.
Jeg syns jo dissemfænsipænsi sengene er fine, men siden ungene sov minimalt når de var baby og når de først sov så sov de sammen med oss, så er jeg glad jeg vi ikke kjøpte noe slikt.

(En annen ting er jo at vi ikke ville hatt råd, fattige studenter som vi var. )

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 13:55   #44
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Spol tilbake til Plutten- hvor mye sov han i andre senger enn din?

Vel. Toern sov i egen seng fra dag 1. Enern var en samsover til minst 6mnd alder. Pluttskij sov stort sett i min seng da han var helt mini, men han flyttet over i egen seng fra ca 6 mnd tror jeg. Hm.

Gammel 05-10-11, 14:02   #45
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg kunne sikkert funnet på å kjøpe den til nr 1, men ikke til nr 4. Da duger en helt enkel hvit grindseng fra IKEA like bra Kan brukes som juniorseng med medfølgende ekstravange den også

Gammel 05-10-11, 19:19   #46
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Skal du ha baby forresten? Isåfall, gratulerer!

Gammel 05-10-11, 20:09   #47
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Vi har brukt Stokke til begge jentene våre, og vi har brukt de hele tiden. Nå står de på JR kit, og det er senger de kan ha lenge. Man kan jo lage de om til to stoler etterpå også. Men vi kjøpte de fordi vi syns de var finest, og pga en avtale vi fikk ved kjøp av flere Stokke ting.

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 08:38   #48
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har faktisk fundert litt på hvilken type seng som kunne få plass i vårt minisoverom, og den er jo faktisk perfekt.

Har sett flere på finn.no til ca. halv pris. Kunne det vært noe, Katta?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 09:31   #49
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har faktisk fundert litt på hvilken type seng som kunne få plass i vårt minisoverom, og den er jo faktisk perfekt.

Har sett flere på finn.no til ca. halv pris. Kunne det vært noe, Katta?

Vi ser der. Og jeg har faktisk kommet frem til at jeg synes den er verdt det. Med tanke på at vi uansett trenger en miniseng + en sprinkelseng og denne passer veldig bra inn. Konklusjonen kom med et brak etter at vi spurte om prisen på en babykurv og fikk 3500 til svar. Da blir ikke stokkesenga så dyr i den store sammenhengen likevel.

Gammel 19-10-11, 21:51   #50
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var så lur at jeg kjøpte en av Peaches sine, siden de hadde to.
Har ikke minikit, Knøtteliten sov i Mawok hengevugge på dagen og i sengen vår om natten. Nå sover hun 50/50 vår seng og sleepi-en.
Den er fiiin, da!

Gammel 20-10-11, 09:45   #51
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Da vi kjøpte vår så var valget enkelt, miniversjonen av Stokke Sleepi var den eneste senga vi fikk plass til på soverommet. Flaks for oss at det var den senga vi syntes var finest.
Nå har vi brukt den i 8 år og er like fornøyd.
Junior skal snart over i køyeseng og da er jeg usikker på om vi skal selge den eller om vi beholder den som stoler.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.