|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?
Spol tilbake til Plutten- hvor mye sov han i andre senger enn din?
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Jeg er glad mine barn har sovet i sprinkelseng nedarvet fra tanter og onkler. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
maler
|
Vel. Toern sov i egen seng fra dag 1. Enern var en samsover til minst 6mnd alder. Pluttskij sov stort sett i min seng da han var helt mini, men han flyttet over i egen seng fra ca 6 mnd tror jeg. Hm.
|
|
|
#45 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Jeg kunne sikkert funnet på å kjøpe den til nr 1, men ikke til nr 4. Da duger en helt enkel hvit grindseng fra IKEA like bra
|
|
|
|
#47 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Vi har brukt Stokke til begge jentene våre, og vi har brukt de hele tiden. Nå står de på JR kit, og det er senger de kan ha lenge. Man kan jo lage de om til to stoler etterpå også. Men vi kjøpte de fordi vi syns de var finest, og pga en avtale vi fikk ved kjøp av flere Stokke ting. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Har faktisk fundert litt på hvilken type seng som kunne få plass i vårt minisoverom, og den er jo faktisk perfekt.
|
|
|
#49 |
|
maler
|
|
|
|
#50 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Jeg var så lur at jeg kjøpte en av Peaches sine, siden de hadde to.
|
|
|
#51 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Da vi kjøpte vår så var valget enkelt, miniversjonen av Stokke Sleepi var den eneste senga vi fikk plass til på soverommet. Flaks for oss at det var den senga vi syntes var finest. |
|
|
|
![]() |
|
|