Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Større lepper og sånt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-11, 11:01   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Større lepper og sånt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg lar meg påvirke selv. Ikke til de mest outrerte tingene som oppblåste lepper, panne som ikke kan beveges og fotballer til pupper. Men jeg ser jo for eksempel at øyelokkene mine begynner å bli tunge, og det gir meg en eldre look jeg slett ikke liker. Og da innrømmer jeg at det er en bitteliten stemme som sier at det går det jo an å fikse på.

Ja, og det er det som er så skummelt.
Jeg har nesten alltid følt meg vel i egen kropp, vært fornøyd med det jeg har og tenkt at kirurgi er noe stort tøys om det er kun for å fikse litt på utsseendet. Men selv jeg har hørt den der lille stemmen du snakker om: "Nå har jeg trent opp magemusklene, men den forbaskede hudpølsa sitter enda igjen. Hvor mye overskuddshud må man ha for å få dekt mageoperasjon?" og "de en gang så flotte puppene mine kunne sikkert vært løftet litt ..."
Og jeg liker ikke at disse tankene trenger seg inn fra tid til annen.

Gammel 21-10-11, 11:48   #22
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg likte ved denne artikkelen var det som er uthevet.

Sitat:

To av Oslos største innen plastisk kirurgi og skjønnhetspleie, Ellipse klinikken (sic.) og Nobel Clinic, omsatte for nærmere 100 millioner i fjor.

Fine Aftenposten.

Gammel 21-10-11, 12:45   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg observerte et sånt andenebb på et utested her en dag, eller, det vil si, min kjære observerte, og slet hardt med å holde seg alvorlig.

Ja, og så leste jeg artikkelen, og tenkte også at dette fungerer som reklameplakat for de som i utgangspunktet er målgruppen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 12:56   #24
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns slikt som dette bidrar heller til å se ned på slike inngrep. For meg. Jeg føyser det bort når jeg leser det mens jeg fniser og tenker tilbake til "step by step" episoden hvor hun mørke jenten gjorde dette og fikk andenebb.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 13:34   #25
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare jeg som synes sånn artikler bare er med på å stigmatisere de som tar denne typen ingrep og gjøre dem til en gruppe jeg i allefall IKKE vil være en del av

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 13:56   #26
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri latt meg påvirke nevneverdig og gjør det fremdeles ikke. Nå er jeg mye eldre enn de fleste her, og jeg har fått vokse opp i ei tid uten kroppsfiksering, og jeg var også i et ungdomsmiljø som til tross for sin egen sære grad av uniformering ikke var så veldig opptatt av kropp og utseende.

Jeg har likevel et bevisst forhold til egen kropp, men det går mer på funskjon og fysikk. At kroppen fungerer, at jeg er i ok fysisk form og at jeg har en stabil, lav vekt - altså slank, ikke undervektig - ser jeg på som et gode. Hadde en eller flere av disse faktiorene forandret seg hadde jeg definitivt gjort noe med det. I hvert fall det som kunne la seg gjøre uten særlige problemer som å slanke meg eller øke opp på treninga. Jeg trenger å ha disse faktorene i boks for å kunne nyte det livet jeg lever til fulle.

Jeg tenker aldri på at deler av meg ikke akkurat er i samsvar med skjønnhetsidealet. Hva nå det er for tida.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 15:21   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er det bare jeg som synes sånn artikler bare er med på å stigmatisere de som tar denne typen ingrep og gjøre dem til en gruppe jeg i allefall IKKE vil være en del av

Min første tanke er den samme som din.

Og så sår artikkelen samtidig et lite frø i meg - det har jammen blitt vanlig å fikse på de delene av kroppen sin som man ikke er superfornøyd med. Burde jeg også gjøre det?

Gammel 21-10-11, 17:17   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men lepper? Jeg tror faktisk at jeg aldri har lagt merke til leppene til folk? Det må da bety at de aller, aller fleste har helt normale lepper?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 17:23   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer aldri til å gjøre noe med leppene mine, nei. jeg har fine lepper og har ikke noe ønske om å se ut som døtrene til John Fredriksen.

Jeg synes slike artikler bidrar til mitt ønske om å fikse på kroppen min; sånn generelt sett.

Gammel 21-10-11, 17:25   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rettelse: Jeg har jo lagt merke til leppene til folk, men da er det fordi de har sprøytet silikon (eller hva det nå er) og de ser helt abnorme ut.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 10:37   #31
snedig
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2011
snedig har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er meget fornøyd med leppene mine jeg. Og det er gubben også. men nå har jeg litt trutelepper da så......

Det skal veldig mye til før jeg gjøre noe kirurgisk for å endre kroppen min.
Ta meg som jeg er eller gi faen!

snedig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 15:42   #32
villbring
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: der min pute ligger
villbring er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

jeg ved 2 annledninger gått en dag fyldige og svulmende lepper. de så ut som de ville ha gort om de var blit fylt, Det var en liten bivirkning av permanent makeup, (tatoverte lepper... der fargen bleknes over en del år og blir borte) Jeg har en liten munn uten spesielt kjøttfulle lepper.

personer med naturlig fylde kler det og vi som ikke har det kan lett se nokså undelige ut når vi legger inn en pølse under huden mitt i ansiktet.. Mange stygge resultater å se.

Jeg er veldig fornøyd med permanent makeup. Jeg har ikke bare laget en strek rundt leppen som en markering, men fylt hele munnen med en passende avdempet varge. Det er 7 år siden jeg gjorde det sist. mener det kostet omtrent 5000 dengang da her i Oslo Nå har je betalt 2300 og gjort det i Polen .
Klinikken jeg bruker er den samme kjeden som er her i hjemme. Med fly tur retur for 700 kr, en natt på hotell 300 kroner så er det fremdeles billigere enn i norge og en fin liten ferie.

villbring er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 17:44   #33
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av villbring, her.

jeg ved 2 annledninger gått en dag fyldige og svulmende lepper. de så ut som de ville ha gort om de var blit fylt, Det var en liten bivirkning av permanent makeup, (tatoverte lepper... der fargen bleknes over en del år og blir borte) Jeg har en liten munn uten spesielt kjøttfulle lepper.

personer med naturlig fylde kler det og vi som ikke har det kan lett se nokså undelige ut når vi legger inn en pølse under huden mitt i ansiktet.. Mange stygge resultater å se.

Jeg er veldig fornøyd med permanent makeup. Jeg har ikke bare laget en strek rundt leppen som en markering, men fylt hele munnen med en passende avdempet varge. Det er 7 år siden jeg gjorde det sist. mener det kostet omtrent 5000 dengang da her i Oslo Nå har je betalt 2300 og gjort det i Polen .
Klinikken jeg bruker er den samme kjeden som er her i hjemme. Med fly tur retur for 700 kr, en natt på hotell 300 kroner så er det fremdeles billigere enn i norge og en fin liten ferie.

Nå venter vi altså på at du snart skal komme med innlegget der du navngir denne flotte klinikken, asså

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:04   #34
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg lar meg påvirke selv. Ikke til de mest outrerte tingene som oppblåste lepper, panne som ikke kan beveges og fotballer til pupper. Men jeg ser jo for eksempel at øyelokkene mine begynner å bli tunge, og det gir meg en eldre look jeg slett ikke liker. Og da innrømmer jeg at det er en bitteliten stemme som sier at det går det jo an å fikse på.

Kjenner meg godt igjen der. Jeg er IKKE spesielt fiksert på utseende, likevel tar jeg meg i å tenke på ting som kanskje kunne fikses. Tror neppe jeg kommer til å gjøre noe, men det kunne jo vært fristende å slippe hengeøyelokk, hengepupper og hengemage. uuuæææ, det ble mye som henger på en gang.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:08   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Flaks for meg at jeg har naturlige kjøttfulle lepper.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 00:29   #36
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jah, da har denne tråden gjort at jeg har gått til inkjøp av en lip-plumper (lipgloss) fra ID Minerals. Jeg lar meg jo rett og slett ikke påvirke overhode...

Gammel 24-10-11, 09:00   #37
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.