Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overreagerer jeg? (Sminket på SFO)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-11, 11:53   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer jeg? (Sminket på SFO)

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jo mer jeg kjenner etter jo mer synes jeg det blir feil å måtte spesifisere at man ikke ønsker at ungene skal bli sminket på sfo eller i barnehage. Jeg liker ikke tanken på at man skal på en måte forvente at folk tar seg sånn til rette på ungene våre, hvis det var så om å gjøre burde det heller være en del av kartleggingen i forkant/oppstart slik som det er i barnehagene.

Ta seg til rette på ungene ved å gi dem teatersminke?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Men om man sier at ungen er atopiker da, skal det holde, eller skal man virkelig måtte spesifisere at ungen ikke tåler VOKSENsminke?

Jeg syns ikke man skal gå ut i fra at alle i hele verden vet hva det vil si å være atopiker, særlig fordi det innebærer veldig mye forskjellige fra person til person. Nå sier du i et senere innlegg at det ikke bare gjelder VOKSENsminke, men at du også hadde reagert negativt på teatersminke. Er det virkelig så fryktelig vanskelig å si i fra at man ikke ønsker at barnet skal sminkes?

Dette minner meg om de hysteriske diskusjonene på NM hvor nybakte mødre forventet at folk som gikk foran dem på fortauet skulle bruke ninjakreftene sine og sense at det var en barnevogn som skulle forbi, i stedet for at den som skulle forbi sa "unnskyld, kan du slippe meg forbi?". Nei, da er det nok lurere å kjøre barnevognen inn i akillesen deres, og deretter være snurt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.