|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
can-jur
|
Sv: Ta med hunden på kirkegården?
|
|
|
|
#22 |
|
can-jur
|
Mulig tisper er værre?
|
|
|
|
#23 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta med hunden på kirkegården?Hundene våre er ikke med inn på kirkegårdene, de har ikke noe der å gjøre, er oppdratt til at hundene ikke skulle være med dit, skolegårder, barnehager. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: der min pute ligger
![]() |
Sv: Ta med hunden på kirkegården?hunden er med når jeg steller gravene, Det er i den varme årstiden det gjøres og jeg ville aldri satt hunden igjen i bilen i sola. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: der min pute ligger
![]() |
Sv: Ta med hunden på kirkegården?jeg har tispe og de gjør seg ferdig med tissinga og markerer ikke på lyktestolper, bordben eller gravstener.... Med hannhund så ville jeg nok ha væørt litt stressa om den likte å markere. En del stein tar skade, endrer farge, av syra i utinene (et problem når Frogneparkens stein støtter skulle restaureres. - markeringssteder lot seg ikke fjerne) |
|
|
|
|
|
#27 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ta med hunden på kirkegården?Jeg har opplevd løs hund som løpte rundt på kirkegården og jeg likte det ikke i det hele tatt, selv om den var liten og søt.
|
|
|
#28 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Ta med hunden på kirkegården?Hunder skal ikke være med på kirkegården. Ferdig med det. Der våre ligger gravlagt er det store forbudskilt ved porten, og kirkegården er gjerdet inn. Hunder som svinser rundt, og som utenfor eiers innvirkning plutselig tisser på graver eller bæsjer overalt. Nei, respektløst og virkelig unødvendig. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Ta med hunden på kirkegården?Her i byen har dette vært en heftig debatt i avisa. Det er store mengder hundebæsj på en av gravlundene og helt tydelig at folk bruker stedet til å lufte hundene sine, ikke stelle graver.
|
|
|
#30 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det Pelle sa. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta med hunden på kirkegården?Vi har hann-hund, som er stor og tisser mye / ofte.
|
|
|
|
#32 |
|
Bedreviter
|
Sv: Ta med hunden på kirkegården?Med mindre den graver opp blomster eller tisser på gravstøttene, kan jeg ikke helt se problemet. Jeg har aldri tenkt over problemstillingen før, men ved ettertanke kan det jo være greit å ha hunden i bånd og med god kontroll. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#36 |
|
Rockesøster
|
Hvem skulle hunden trøste, mener du? Deg? Den trøsten kan du få hjemme av hunden din. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ta med hunden på kirkegården?Nei vettuhva. Om en sørgende enke som er helt alene i verden og kun har hunden sin igjen, ønsker å ha den med på graven til den nylig avdøde mannen, så skal hun pinadø ha lov til det, altså. Hjelpes. Så lenge ikke bikkja tisser eller bæsjer eller plager folk. Det får da være måte på sterilitet og firkantethet!
|
|
|
#39 |
|
can-jur
|
Du vet lite om hva kjærledyr kan bety for andre mennesker, tydligvis.
|
|
|
|
#40 |
|
Rockesøster
|
Jeg underkjenner ikke at kjæledyr kan bety mye for andre selv om jeg overhodet ikke liker dyr. |
|
|
|
![]() |
|
|