Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva syns dere om forumløgnere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 22:21   #161
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Nei jeg ER høy, blond og tynn.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:23   #162
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:24   #163
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nok for fersk innen forumverdenen til å kjenne igjen ett troll, har ikke lest noen innlegg som jeg har trodd var sprøyt enda jeg. Ikke som jeg husker hvertfall..

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:25   #164
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

(Skal bare sjekke om jeg blir hevet ut).

Gammel 18-03-07, 22:26   #165
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Din forumløgner.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:27   #166
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

(Skal bare sjekke om jeg blir hevet ut).

Ja, det tror jeg nok

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:27   #167
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Din forumløgner.

Shit assa... tatt på fæshken.

Gammel 18-03-07, 22:28   #168
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Shit assa... tatt på fæshken.

Så til de grader...det er nemlig jeg som er veldig høy og mørk...siste jeg målte var jeg 1,83 faktisk.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 18-03-07, 22:30   #169
Pastill
Pauset

Standard

Så til de grader...det er nemlig jeg som er veldig høy og mørk...siste jeg målte var jeg 1,83 faktisk.

Åj. Vokst da!!

Gammel 18-03-07, 22:33   #170
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Den historien der, Niobe, har jeg kun hørt om, men ikke sett i "virkeligheten" om du skjønner. Kanskje litt feil bruk av ordet virkelighet, men...

Det er ikke så lenge siden, heller. Det var etter at jeg flyttet over til NM, så det er ikke lenger enn halvannet år siden.

Gammel 18-03-07, 22:34   #171
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

En ting er jo det dere snakker om her; de som lager seg en komplett falsk identitet, og som helt tydelig ikke er helt som de skal i toppen. De synes jeg man skal fjerne fra forumene de er på, og informere medlemmende om.

Noe helt annet, som jeg synes er irriterende, er de som blander sammen sitt eget liv med en ønsketilværelse for å få skryt, eller som sanker sympati for ting som ikke stemmer (selv om mye annet de skriver om stemmer). Dvs de brukerene som er genuine brukere som deler av sin ekte virkelighet, men som i tillegg lyver om både gledelige og triste begivenheter. Jeg må innrømme at jeg svært ofte må sitte på hendene mine for ikke å "ta dem" for løgnene sine ute på forumet, og at jeg har lyst til å riste litt i de som lar seg rive med for å få dem til å se hvordan brukeren/e virkelig er. Men egentlig er det jo bare synd på dem som har et så traurig hverdagsliv at de må få leve ut sine drømmer på nett.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:35   #172
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Åj. Vokst da!!

Farget håret og har svært sterke voksesmerter i det siste ja.
Niobe, jeg fikk også med meg den saken via NM.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 18-03-07, 22:35   #173
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Men jeg vet veldig godt hvordan det føles å ikke bli trodd sånn som da jeg aborterte da jeg var 20 uker på vei, og fortalte på snart gravid at jeg hadde mistet igjen og at fosteret hadde vært dødt i 4 uker. det kom noen svar med at jeg måtte juge fordi hvis fosteret hadde dødt i uke 16 så hadde de sett det på den ordinære ultralyd, sannheten var at jeg ikke hadde time til den ordinære ultralyden før i uke 21. fortalte det men det var ikke noe til hjelp. var noen svar som var ubehagelige, at jeg var syk og at de ønsket meg god bedring for det kunne jeg virkelig trenge,

Jeg har også opplevd å bli mistenkt for å dikte opp historier. Det at tvillingene mine var monoamniotiske i tillegg til at den ene av dem hadde en sjelden hjertefeil var visst for drøyt for noen. Det er muligens derfor jeg syns det er greit at de som skriver bull faktisk avsløres som de løgnerne de er.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:38   #174
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg har også opplevd å bli mistenkt for å dikte opp historier. Det at tvillingene mine var monoamniotiske i tillegg til at den ene av dem hadde en sjelden hjertefeil var visst for drøyt for noen. Det er muligens derfor jeg syns det er greit at de som skriver bull faktisk avsløres som de løgnerne de er.

Jeg var på et forum hvor noen mente det var for drøyt å være både adoptivbarn og overgrepsoffer. To ting på en gang, det er jo ikke mulig!

Gammel 18-03-07, 22:43   #175
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg var på et forum hvor noen mente det var for drøyt å være både adoptivbarn og overgrepsoffer. To ting på en gang, det er jo ikke mulig!

Jøss. Vant bonuspakken du. Ikke rart du ikke ble trodd da.

Folk er rare....

Gammel 18-03-07, 23:15   #176
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Denne tråden må da være en stor tilfredstillelse for alle verdens forumtroll. Det beste er vel å tie dem ihjel.

Jeg kom omtrent akkurat hit til ditt innlegg, og tenker akkurat det samme som deg. En tråd hvor trollene virkelig kan få boltre seg.

Gammel 18-03-07, 23:21   #177
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kom omtrent akkurat hit til ditt innlegg, og tenker akkurat det samme som deg. En tråd hvor trollene virkelig kan få boltre seg.

Forklar.

:domm:

Gammel 18-03-07, 23:24   #178
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Ikke mobb oss høye, jeg ER 181 så det så...

Gammel 18-03-07, 23:28   #179
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Milla husker jeg godt, og var det Jexi (?) fra NM som hadde en tragisk historie som det refereres til her? Det har vært en del løgnerhistorier fra tid til annen på forskjellige forum. Forferdelig trist.

Gammel 18-03-07, 23:29   #180
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Ikke mobb oss høye, jeg ER 181 så det så...

Det er da oss småttiser som blir mobbet? :brytersammenogtilstår:
Kunne ikke falle meg inn å mobbe en modellhøy på 1,81 altså.

Gutt 2002 og jente 2005
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.