Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overreagerer jeg? (Sminket på SFO)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-11, 09:22   #32
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer jeg? (Sminket på SFO)

Hygienebiten og allergibiten er jo sidespor her. Om man hadde en sfo-ansatt som smurte herpesinfisert lipgloss på barna eller ga allergiske barn sminke de fikk alvorlige reaksjoner av så ville vel de fleste være enige i at man burde ta opp dette med den ansatte eller sfo-leder.

Også tror jeg alle syns det er litt rart at de ansatte sminker barna med sin egen sminke i sfo-tiden, men graden av reaksjon varierer jo. Jeg syns det er bagatellmessig, men så har jeg en niåring med egen sminke i skuffen som aldri ville funnet på å ha den på i skoletiden. Hvis det var en kampsak vi hadde gående eller det skjedde hver dag, så kunne jeg sagt fra at jeg ikke ønsket det skulle skje igjen, men mest sannsynlig ville jeg latt den passere uten mer fuzz. Det er jo en bagatell.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.