|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?
Men hvordan vet du at det ligger slike forventninger til grunn? Står det på kortet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg synes det er bortkastet med slik innpakning til f.eks julefeiring med familien og et juletre som nesten svelges opp i gavehaugen. Så spesiell innpakning får ikke tid til å bli beundret. Det er så mange pakker som skal åpnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Glamorøs
|
Der er jeg også. Dette er en av de tingene jeg virkelig aldri har vurdert som er problemstilling før jeg havnet på forum. Alt folk gidder å bli fornærmet over, altså!
![]() |
#44 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg elsker å legge flid i innpakning av gaver. Koselig å få, koselig å gi.
![]() |
#47 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg liker å gjøre meg litt flid når jeg pakker inn, men jeg er langt fra klar til å kjøpe en egen bok om emnet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
~~~~~~~
|
Det har jeg faktisk ALDRI tenkt på. For de gavene som er mest "pimpet" fra meg er stortsett de hjemmelagde gavene fra meg... Hva slags innpakning kvalifiserer hjemmelagde gaver til?
![]() |
#49 |
Glamorøs
|
![]() |
#50 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Sønnen min på 16 syns det er hysterisk morsomt med "lag på lag"-innpakking. Til slutt sitten man igjen med et snytt uttrykk og en bitteliten gave.. hahaha
![]() |
#53 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Pent er det jo, men jeg syns det er totalt unødvendig.
![]() |
#54 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg tenker omvendt. Dersom gaven ikke er så hinnsides gjennomtenkt og dyr og personlig kan man heve det litt ved å pakke pent og gjennomført inn. Jeg ville blitt mer glad for trusene fra Cubus hvis de var pakket inn i rosa silkepapir. Fordi totalopplevelsen ble bedre, ikke fordi trusene ble finere.
![]() |
#55 |
X First Lady
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg synes det er koselig å få slike pakker. Trenger ikke være brukt dyrt papir. Det er utrolig hvor mye lekkert noen kreative kan få ut av gråpapir og hyssing mm. Selv er jeg ikke så flink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Glamorøs
|
Egentlig så er det jo unødvendig å pakke inn gaver i det hele tatt, jeg tror ikke akkurat nødvendigheten er hovedmotivasjon, altså.
Tja, man kan fint resirkulere andre typer innpakning også, ikke bare gråpapir. Jeg tar ofte vare på fine bånd og annet stæsj, og bruker det på nytt. Det er veldig sjeldent jeg kjøper masse ferdigdill til gavene.
![]() |
#57 |
re:designer
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg har kjøpt (fikk med på kjøpet) en mappe full av gamle store noteark hos "Skrot-Thor" jeg tenkte å bruke til julegaver..
![]() |
#58 |
Bedreviter
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, men alt dillet syns jeg er helt unødvendig.
Men da må man kjøpe papir som kan resirkuleres, vanlig glanset innpakningspapir skal mange steder kastes i restavfallet og ikke papiravfallet på grunn av at det ikke egner seg for resirkulering.
![]() |
#60 |
Bedreviter
|
Så det finnes faktisk noen som synes slike gaver er morsomme å få altså. Jeg har alltid lurt på hvem de er. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|