Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretch

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-11, 14:00   #21
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretch

Jeg har samme størrelse i Lee Marion i den helt mørke og den som muligens heter Poppy fresh, 28 i begge. Synes ikke det er noen spesiell forskjell på de altså. I Levis Demi curve har jeg 29 tror jeg. Jeg ønsker meg den mørke til Levis også.

Gammel 19-10-11, 14:03   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det dumme med Lee Marion er at den er litt for vid til å ha nedi støvletter synes jeg.
Evt må jeg kjøpe meg nye Dr Martens Jenny støvletter

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 14:15   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns ikke den er for vid til støvletter, det går helt fint.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 22:28   #24
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Går helt fint hos meg også

Gammel 20-10-11, 07:33   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Marion både med bootcut og i regular. Den i regular er ikke spesielt vid i leggene, synes jeg. Jeg kan i alle fall ikke skylde på buksa for at jeg ikke får presset leggene ned i støvlettene.

Jeg tror for øvrig at betegnelsen poppy fresh/lys deminblå betyr at den er ujevn i fargen, men poppy fresh sier meg egentlig ikke så mye, altså.

Gammel 20-10-11, 10:00   #26
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare for å få alle fakta på bordet i denne viktige saken, her er altså de fargene Ellos opererer med, og Poppy Fresh er en egen farge uten noe lys denimblå innblandet.
At navnet i seg selv ikke sier stort er jeg forøvrig helt enig i.

Heritage blue/lys denimblå
Poppy fresh
Solid blue/mørk
Solid black
Lys blå denim/blue city
Hvit
Lys denimblå
Mørk grå/black roady

Gammel 20-10-11, 18:53   #27
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne ha bannet på at det sto Poppy fresh/lys deminblå da jeg sjekket i går.

Gammel 27-10-11, 15:57   #28
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja, nå er dette nervepirrende dramaet over. Den mørke Lee Marion virker helt lik i fasong, størrelse og stretch som den i Poppy Fresh. Stretchforskjellen på den og Levisen jeg returnerte var virkelig påfallende stor. Så da har jeg endelig en helt mørk dongeri som passer bra. (Har i mellomtiden kjøpt en billig mørk på KappAhl som faktisk også sitter veldig fint og ikke har noe utagerende dill på lommene, så egentlig to da).

Gammel 27-10-11, 16:00   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra jobba!
Jeg har bestilt meg en Levis Demi Curve str 31" nå, i mørk, i og med den i 30" var litt liten til meg. Ønsker å ha en som er smal i beina.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 16:03   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den helt mørkeste i Lee og den som er litt bleket på lårene - begge er akkurat lik hva strech angår. (kanskje den mørke har litt mer stretch) Fantastisk!!!

Gammel 27-10-11, 16:07   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja, det er jo utrolig greit når samme modell og størrelse faktisk er lik i de forskjellige fargene.

Jeg har plutselig blitt utrolig glad i jeans igjen etter å ha innbilt meg i mange år at jeg var for gammel og ikke var noe fin med det. Gjelder bare å finne noen som passer!

Gammel 27-10-11, 16:10   #32
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Og forresten så er jeg skikkelig fornøyd med benlengden på 33 som Lee har. Ellers er det jo mest vanlig med 32 og 34, 32 er for kort og 34 mener jeg kan være bittelitt for lange.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.