|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretchJeg har samme størrelse i Lee Marion i den helt mørke og den som muligens heter Poppy fresh, 28 i begge. Synes ikke det er noen spesiell forskjell på de altså. I Levis Demi curve har jeg 29 tror jeg.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretchDet dumme med Lee Marion er at den er litt for vid til å ha nedi støvletter synes jeg.
|
|
|
#25 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretchJeg har Marion både med bootcut og i regular. Den i regular er ikke spesielt vid i leggene, synes jeg. Jeg kan i alle fall ikke skylde på buksa for at jeg ikke får presset leggene ned i støvlettene.
|
|
|
#26 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretchBare for å få alle fakta på bordet i denne viktige saken, her er altså de fargene Ellos opererer med, og Poppy Fresh er en egen farge uten noe lys denimblå innblandet. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretchJa, nå er dette nervepirrende dramaet over. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretchBra jobba!
|
|
|
#30 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretchJeg har den helt mørkeste i Lee og den som er litt bleket på lårene - begge er akkurat lik hva strech angår. (kanskje den mørke har litt mer stretch) Fantastisk!!!
|
|
|
#31 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretchJa, det er jo utrolig greit når samme modell og størrelse faktisk er lik i de forskjellige fargene. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeansspørsmål igjen - Levis/Lee og stretchOg forresten så er jeg skikkelig fornøyd med benlengden på 33 som Lee har. Ellers er det jo mest vanlig med 32 og 34, 32 er for kort og 34 mener jeg kan være bittelitt for lange. |
|
|
|
![]() |
|
|