Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 01:20   #241
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

hmrff.....ingen som vil hilse på meg nei....

Jeg vil. og jeg gleder meg veldig til å treffe deg, alltid spennende å bli kjent med nye mennesker,

Gammel 19-03-07, 04:22   #242
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nevnt.

Veldig mange jeg er nysgjerrig på her, men nevner bare én, og det er glitterchick, for jeg digger stilen hennes, eller slik jeg har fått den beskrevet. Hun kunne sikkert tipset meg om hvor jeg får tak i kule klær, ting til huset og annet stæsj. Også har hun god greie på sørstatene, så hun kunne tipset meg om hvilke steder jeg bør besøke og hva jeg bør gjøre der.

Gammel 19-03-07, 06:09   #243
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Treff? Hvor? Når? Må visst lete gjennom noen tråder skjønner jeg.

Har møtt noen her inne (og håper jeg får truffet dere alle igjen en dag) :

Mandarin
Bauche
Arken
Tinetoff
Senna
Bønna
(og så har jeg sett Sannemor i Dyreparken )

Er nysgjerrig på mange her, men de som popper opp i hodet sånn umiddelbart er:

søster - nesten naboer og har aldri møttes
guniss - min store forbildet på en viss front
Haugtussa
MinaX
Madam Mim - burde vært på et matkurs

og sist men ikke minst

Elinblu - føler nesten jeg kjenner deg etter å ha lest utallige dagbokinnlegg. Felles kjente har vi jo også .

Kommer nok på flere etter hvert, men akkurat nå er det litt for tidlig på morgenen til å tenke helt klart.

Sist redigert av Skytte : 19-03-07 kl 08:00. Årsak: Ooops, glemte Senna jo...
Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 07:41   #244
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er iallefall mulig at jeg møter Zol siste helgen i april?

April? Var det ikke mars? Jeg har ikke meldt meg på og egentlig glemt det Ikke fordi jeg ikke vil møte deg altså

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 07:58   #245
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jo, Oslo?

Hihi! :angst:

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 08:25   #246
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Har truffet min beste vennine på nett.

Jeg MÅ snart treffe Alfaen min.
Og Eria.

Og neste gang jeg skal på treff, skal jeg ikke tidlig hjem!

Gammel 19-03-07, 08:38   #247
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg MÅ snart treffe Alfaen min.

Right back at ya

Det er veldig mange eg kunne tenke meg å møte, men dei eg kjem på i farta er Tinetoff, Liven, Nabojenta, Mim, Skilpadda, Skremmern, Kasia, Irma, Kie, Safran, Polyanna, Haugtussa, AnneM, Divine, Claire, Glitter, Scarlett og LilleT.

Eg har heilt sikkert gløymt mange. Bær over med meg

Sist redigert av Alfa : 19-03-07 kl 08:52.
Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 08:38   #248
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi! Hvordan har jeg greid å gå glipp av denne tråden da?

Hvem jeg er nysgjerrig på å møte?
Tja, Kirsebær, Tinetoff, Hatifnatten, Nabbe ... ja og Elin! Ikke minst Elin. Skulle gjerne møtt Skilpadda og Ben Murphy også, og Desembermamma, Jill, Busymum og mange fler.

Jeg har ikke møtt så mange her. Jeg tror Sultana er den eneste.
Nei forresten Stompa! Har møtt Stompa for mange år siden.

Gammel 19-03-07, 08:54   #249
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har truffet ganske mange her inne tidligere, men fremdeles er det mange jeg er nysgjerrig på. Jeg skulle veldig gjerne truffet bl.a. Claire, Tosse, Nenne, Polyanna, Mandarin og mange flere.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 08:56   #250
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg orket ikke å skrive det en gang. Det er som en voldsom avstandsforelskelse anno 1987, av typen som var dømt til å mislykkes og aldri bli noe av.

Jeg vil VELDIG gjerne møte Claire, jeg håper det kan bli noe av en gang. Mne jeg er så redd for å håper for mye og for at hun har nok med cowboymannen og ikke trenger en RL-Mim.

Jeg er fremdeles treffjomfru. :vurderer terapi:
(Men jeg har lyst til å treffe MANGE her inne.)

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 09:30   #251
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil gjerne møte dere alle . Men i skrivende stund kommer jeg på at jeg kunne tenke meg å treffe Miss Norway, Madam Mim, Kiddo, Angelique, Majsa og Elin (men da har jeg nok glemt mange).

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 09:41   #252
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er litt sjenert(folk rundt meg fikk sjokk da jeg dro på NM treff ) Det er mange her inne jeg er nysgjerrig på, men ble litt skremt av all denne sexen *uskyldig*

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 09:47   #253
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg er litt sjenert(folk rundt meg fikk sjokk da jeg dro på NM treff ) Det er mange her inne jeg er nysgjerrig på, men ble litt skremt av all denne sexen *uskyldig*

Du får sitte i et hjørne med meg og være prippen.

Gammel 19-03-07, 09:56   #254
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Du får sitte i et hjørne med meg og være prippen.

Kan`ke jeg få værra med i hjørnet deres a? :griseprippen:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 10:00   #255
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Skal jeg nevne noen, må det bli Gnuri, Monsoon og Xian .

Ja, det er jeg enig i. Nolo, Gnuri, Xian og Valentina hadde vært en fin gjeng å møte.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 10:28   #256
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Åååå- det hadde vært koselig
Jeg har truffet endel av jentene her inne, og de har vært utrolig hyggelige alle som en

Vil gjerne treffe flere- ingen nevnt, ingen glemt, men så er jeg så sjenert når det gjelder slike store tilstelninger, at jeg ikke tør Hadde det bare vært noen som ville dra sammen, så kunne det kanskje ha gått, da...Har jo LYST !!!

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ja, det er jeg enig i. Nolo, Gnuri, Xian og Valentina hadde vært en fin gjeng å møte.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 10:32   #257
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Kan`ke jeg få værra med i hjørnet deres a? :griseprippen:

Klart du kan. Alltid plass til en griseprippen.

Gammel 19-03-07, 10:39   #258
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er heller ikke med på "klinings og sånt" *prippen*, så jeg har planlagt allsang og rødvin med Bauche og lykkeliten02.

Gammel 19-03-07, 10:40   #259
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror vi glemmer Holmen Fjordhotell.... ble for dyrt pr pers...

Gammel 19-03-07, 10:40   #260
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Hvor mye skulle de ha?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.