Sv: Hva klarer du deg fint uten på kjøkkenet?
Har flirt meg gjennom så langt og får vel også komme med mitt bidrag.
Unger som på død og liv skal hjelpe til å lage maten ved å stå på stolen akkurat der du helst skulle stått selv. Totalt ubrukelig hjelp.
Brødbakemaskinen min var til en viss grad grei den, men ble sjeldnere og sjeldnere brukt. Men ble kvitt dennår mamma kom den fasen "brødbakemaskin er så kjekt, det må jeg ha" Men hun har ikke fått brukt den for eltekroken har vist blitt kastet med en brødskalk her i huset
Fondue settene er ikke blitt brukt på lenge, men det har jeg faktisk foreslått et par ganger i år. Men trenger bare 1 dah.
(har egentlig mest lyst til å prøve sjokoladefondue)
Hvitløkspressa har her i huset ogå blitt brukt til trolldeighår.
Micro'n bruker jeg ofte. Tineprogrammet er supert. Micropoppcorn til ungene på lørdager. Og broccolibuketter med smør og krydder (i bolle med folie over)på blir jo bare helt supert i micro'n. Dessuten beholder de den fine grøne fargen. Går også bra med blomkål og champinjong. (eller må man skrive champignon?)
Ørten geleformer fra Tupperware er derimot IKKE nødvendig.
Mine har havnet i kjøkenskapene nede, et par har vel også havnet i matboden.
Sånn varmluftspistol elelr noe lignende har jeg lyst på, for å kunne lage creme brule. Noe jeg forøvrig aldri har smakt da
Pastakjelen vi fikk til jul for noen år siden var totalt ubrukelig. Passer jo mye bedre til damping av grønnsaker. Men den har endelig havnet i kjøkkenskapene nede. Så havner den nok i matboden og etter en stund der blir den kastet)
Ørten påleggsbokser er heler ikke nødvendig, menf orløbig har jeg alle i kjøkkenet oppe (med nntak av de totalt ubrukelige som har blitt kastet, uten mellomlagring hverken i kjøkkenet nede eller i matboden)
Kaffetrkakter hadde jeg klart meg veldig fint uten, men det hadde ikke mannen i huset.
Det var det jeg kom på sånn på sittende fot.
(men det er garantert mere jeg fint kunne kastet uten at jeg hadde savnet det)