|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?
Jada, jeg støtter ikke oppunder sånn oppførsel, men jeg hadde ikke tenkt mer enn "jøss". |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Yes, we can!!
|
Da er vi bare forskjellige. Jeg ville følt det som et overtramp (og også syns forferdelig synd på det mennesket!)
|
|
|
#203 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det burde sikkert ikke bry meg, men jeg kjenner at jeg blir irritert av folk som legger ut i det vide og brede om ting jeg vet ikke er sant, og der jeg ser at andre biter på. Jeg blir igrunn ikke bare irritert på løgneren, men på de andre som biter på |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Pauset
|
Det jeg lurer på da er: Hvordan kan du vite at det ikke er sant? |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Samme har jeg gjort her inne om meg og mine. |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jeg kan signere hvert ord her! Noe slikt ville jeg oppleve som et overtramp, da jeg har engasjert meg veldig i enkelte av personene, både de store og små, her inne. Jeg bruker ikke å bry meg så mye om hva folk skriver - sier - her inne, men akkurat dette rører meg dypt, og ville skuffet meg inderlig om det ble avslørt som bare vås og fanteri.
|
|
|
#207 |
|
Quiet, please
|
Ja, jeg synes du skal ta også passe deg litt nå, Inagh.
|
|
|
#208 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Trist at folk må lyve på seg et "liv" og en "identitet". |
|
|
|
|
|
#209 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg er helt enig med Skremmeren her i denne saken. Jeg tenker også "Jøss" når en stor forumløgner blir avslørt, men egentlig tar jeg alt som jeg leser med en STOR klype salt. Tror egentlig ikke på noe med mindre jeg kjenner vedkommende og vet med sikkerhet at det hun skriver er sant.
|
|
|
#210 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ihvertfall si at jeg kjenner deg godt nok etter å ha møtt deg i RL at du ikke er et nett-troll, så jeg vil ikke påstå at du sitter i noe glasshus.
|
|
|
#211 |
|
Passiv
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg har også vært for kort i forumverdnen til å kjenne igjen troll. |
|
|
|
#212 |
|
Pauset
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg syns det er litt trist at kjedelige ting skal tas med en klype salt. Jeg syns at vi i utgangspunktet skal tro på det folk skriver. Underforumet "I krise og sorg" er et viktig forum å ha. Vi er nødt til å tro på det som er skrevet der. Trist om noen skal mistro en.... |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Kan jo hende man kjenner noen RL |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Pauset
|
Ok, ja da er det lettere. Verre med folk man ikke kjenner på forum såklart |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Ja, Milla husker jeg meget godt. (og Minnie, Mae osv) |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Uff ja denne husker jeg også. Var på ufb-delen den tiden. |
|
|
|
|
|
#217 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Skilpadda satte igrunnen ord på det jeg tenkte. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Passiv
|
For en flott avatar du har! Jeg elsker det bildet - har brukt det både i undervisning og har det på veggen... |
|
|
|
#219 |
|
Nattrangler
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg stoler på det jeg leser på forum, kanskje fordi jeg er ærlig selv, men jeg er jo en ganske åpen person så jeg kan skjønne at noen kanskje kan mistro meg, men de som måtte gjøre det tror jeg kanskje ikke alltid er helt ærlig selv. på seg selv kjenner man andre er det vel et ordtak som heter. og det er ofte noe i det.
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03 Sist redigert av Mor til 4 : 20-03-07 kl 00:25. |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Passiv
|
Hei du - skjønner at du følte deg lurt etter dette! Men egentlig tror jeg (sikkert i min naivitet, men dog) at du likevel gav denne personen noe som var viktig. Du gav omtanke og medmenneskelighet - noen å besøke. |
|
![]() |
|
|