Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva syns dere om forumløgnere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 00:07   #15
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Jeg stoler på det jeg leser på forum, kanskje fordi jeg er ærlig selv, men jeg er jo en ganske åpen person så jeg kan skjønne at noen kanskje kan mistro meg, men de som måtte gjøre det tror jeg kanskje ikke alltid er helt ærlig selv. på seg selv kjenner man andre er det vel et ordtak som heter. og det er ofte noe i det.

Kan forstå frustrasjonen hvis en bruker mye tid på noen og finner ut at det som er skrevet ikke er sant, men her inne engasjerer jeg meg ikke på den måten. Men hadde en gang en brevvenninne, traff henne noen ganger også, og jeg var veldig engasjert i hva hun skrev og sa og synes veldig synd på henne. fordi hun hadde kreft og bare 2 mnd igjen å leve, fordi hun ikke kunne opereres i Norge og hadde ikke penger til å la seg operere i utlandet, hun hadde diabetes, hun hadde vært narkoman, og i det hele tatt veldig mye mer, hun hadde vist gått på heroin i flere år sa hun en helg de var på besøk hos oss, og hadde sluttet tvert sa hun, mannen lurte på om hun ikke hadde hatt noen abstinenser. men det hadde hun ikke sa hun. noen timer senere så ble hun helt vill, og sa at hun hadde abstinenser (vet ikke hvordan det skrives) Noe senere sa hun at jeg kunne være glad for at hun ikke hadde knust alt vi hadde i skapene, da begynte jeg å fatte mistanke om at det var noe som ikke stemte, og hennes mann bekreftet at hun ikke hadde hverken diabetes eller kreft,
Kuttet kontakten etter dette, leste over alle brevene fra henne igjen. og fant da ut at det meste som hun hadde skrevet var tull, Den gangen ble jeg veldig skuffet over at jeg hadde brukt så mye tid på henne og vært lei meg på hennes vegne. Jeg hadde skrevet med henne noen år, og følte meg nok litt dum fordi jeg ikke hadde avslørt henne tidligere.

Sist redigert av Mor til 4 : 20-03-07 kl 00:25.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.