|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
By the Sea
|
Sv: Julekort med bilde av barnJeg synes jo ordene du bruker ikke står i stil til " forbrytelsen" Lisa. Hvem vil vel føle seg komfortabel med å bli omtalt som en blodharry person som tyr til billige og gjerde løsninger, liksom?
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 09-11-11 kl 14:39. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
By the Sea
|
Sv: Julekort med bilde av barn" cheesy" blir " gjerde" på iPhonen min.
|
|
|
#63 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julekort med bilde av barn
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Julekort med bilde av barnJeg kommer sannsynligvis til å sende ut ultracheesyharry julekort av barna til langt over konfirmasjonsalder, både fordi jeg er så stolt av dem, og fordi jeg betrakter dette som min lille "hevn" over alle de ditto julekortene jeg har fått av andres barn opp gjennom årene |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Julekort med bilde av barnHarry og cheesy å sende julekort med bilder av barna på?
|
|
|
#66 |
|
Flawsome
Jeg synes harry og cheesy er en bra ting når det brukes sammen med en porsjon selvironi og humor. Mine julekort er harry og cheesy, blant annet fordi de med vilje inneholder de fleste julekortklisjéene, og jeg synes bare det er gøy. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Flawsome
Uten at jeg dermed sier at alle andres julekort er harry og cheesy. Noen julekort er "bare" pene, og jeg blir like glad for dem. Selvsagt. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julekort med bilde av barnJeg skal ta ned fjorårets julekort neste helg. Da har de glede ungene og besøkende et helt år. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Crazy Cat Lady
|
Våre kort er alltid fine, men det er fordi jeg har så utrolig pene barn
|