|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du klaget på parkeringsbot? | |||
Har klaget, men fikk avslag. ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 20,88% |
Har klaget, og fikk medhold. ![]() |
44 | 48,35% |
Har aldri klaget, men burde gjort det en/flere ganger. ![]() |
3 | 3,30% |
Har aldri klaget, boten/bøtene har vært berettiget. ![]() |
20 | 21,98% |
Pustedoll |
5 | 5,49% |
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Klage på parkeringsbotJeg har klaget de gangene jeg har fått bot, for jeg leser jo stadig at veldig mange får medhold. Men det har jeg aldri fått, så jeg må nok ha vært veldig feilparkert.
![]() |
#43 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Klage på parkeringsbotJeg har klaget en gang, og fikk medhold. Hadde handicapkort i frontruta, og fikk bot for manglende handicapkort. Jeg fatter ikke hvordan det var mulig å overse - stor og blå som den er.
![]() |
#44 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage på parkeringsbotJeg har aldri gått videre med disse bøtene. :lat:
![]() |
#45 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Klage på parkeringsbot
Det finnes visstnok en rettskraftig dom i en eller annen rettsinnstans som sier at så lenge man kan fremvise en lapp, så skal man ikke få bot. Jeg har klagd og fått medhold to ganger, privat og offentlig. En gang lå lappen opp ned, en gang på gulvet.
![]() |
#47 |
can-jur
|
![]() Sv: Klage på parkeringsbotDa kan jeg rapportere at klagen til selskapet ble avvist men styret i borettslaget slettet boten. Firmaet er ikke medlem av branjseforeningen så en klage til parkeringsklagenemda var nytteløst.....
![]() |
![]() |
|
|