|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
intro
|
![]() Sv: Må/bør man gå på julebord?
Du hadde vel ikke en tilsvarende tråd i fjor også, vel?
![]() |
![]() |
#42 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Må/bør man gå på julebord?I fjor var jeg overhodet ikke i tvil om at jeg skulle dra. Jeg ofret faktisk et FP-julebord for det. Da ville jeg gå, og det var færre andre arrangementer.
![]() |
![]() |
#45 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Må/bør man gå på julebord?Jeg har to jobber og blir invitert på julebord hos begge. Det ene er så morsomt at det vil jeg selvfølgelig på det. Det andre er så inni mørkeste granskauen kjedelig at jeg vil heller trekke ut mine egne tånegler enn å bruke en fredagskveld av livet mitt på det. Følgelig drar jeg ikke dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
By the Sea
|
![]() |
#47 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Må/bør man gå på julebord?Du må slettens ingenting. Du bestemmer da selv over din egen fritid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må/bør man gå på julebord?Hos oss er det sånn at noen har veldig mange sosiale arrangementer i desember og syns julebordet er mer mas enn hyggelig. På den andre siden har vi de i stab som har julebordet som et av få sosiale arrangement i løpet av året. Jeg syns derfor at vi som har et rikt liv utenfor huset, med kunder og hverandre, har et ansvar for et godt arbeidsmiljø og dermed bør stille opp på fellesarrangementene.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må/bør man gå på julebord?Det er jo forskjell på julebord, som det helt klart fremkommer her. Hos oss er det ialle fall helt legitimt å ikke gå, det er vel flere hundre som inviteres, på vår avdeling er det en håndfull som går, men minst like mange, somregel et flertall, som ikke gjør det, så man er ikke en særing om man ikke går. Andre steder kan det være meget annerledes. Og i HI's tilfelle synes jeg det høres legitimt ut å droppe om man ikke orker.
![]() |
#50 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Må/bør man gå på julebord?Siden jeg arrangerer julebordet på jobb, så bør jeg gå. Men jeg har lyst. Vi er mange her, og alle kommer ikke, så de som kommer er de som liker en fest med kollegaer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
~~~~~~~
|
Man må ikke noe som helst, men signerer Sol her, vi er ganske like i praksis der ser jeg.
![]() |
#52 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Må/bør man gå på julebord?Jeg syns ikke nødvendigvis julebord bidrar positivt til arbeidsmiljøet. Tvert i mot, noen ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Må/bør man gå på julebord?Jobber i stort konsern, absolutt ingen tvang. Tror bare noen få fra avd skal i år. Jeg har ikke vært på flere år.
![]() |
#54 |
Medlem siden: Mar 2008
Jeg er litt som deg kjenner jeg. Mye hyggeligere med litt færre synes jeg. På våre julebord er det 300-400 stk, for mye synes jeg. Jeg deltar alltid når avdelingen min finner på noe.
![]() |
|
|