|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Har du kjøpt det smøret du skal ha? | |||
Ja, jeg har sikret meg. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 11,56% |
Nei, jeg bryr meg ikke. |
93 | 63,27% |
Bruker alternativer som Margarin og Cocosa. |
23 | 15,65% |
Smør? |
14 | 9,52% |
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?
Ja, du har kanskje en litt mer avslappet holdning til ting og tang enn det jeg har. Jeg er nemlig litt av en kontrollfrik. Min første tanke når jeg slumrende lå på sofaen og overhørte smørmangel på nyhetene var å kjøpe litt ekstra neste gang vi var på butikken. Jeg tror egentlig veldig mange reagerer på samme måte og at de rett og slett ikke gjør moralske avveininger i det de går forbi smørhylla.
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes førstemann til mølla er et av de mest sjarmerende prinsippene som finnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
Jeg kjøpte 750 gram idag, hadde ikke gjort det om det ikke hadde vært for at jeg visste det ville bli tomt. Hadde jeg ventet til det ble helt tomt, så ville jeg ikke fått noe smør. Men det var flere pakker igjen altså, motstå trangen til å kjøpe alle pakkene som var igjen, tenkte det sikkert var fler som ble glade for å finne litt smør.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?På Rimien jeg var innom nå hadde de mye meirismør iallefall, men bremykt var tomt.
![]() |
![]() |
|
|