|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliSlike grumsete meninger (som f.eks florerer på Facebooksidene) kommer ikke bare hvert 4. år. De vil jo ligge der ellers og og er en del av personligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli
Denne ser jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliHva i huleste er det mannen mener skal til for aa ikke spille men vaere et offer om det ikke holder aa oppleve at mange av ens venner og partifeller blir drept av en galning med automatvaapen? Sorry mac, men det er faktisk verre enn at ingen vil vaere i regjering med deg fordi du er en inkonsekvent og usympatisk slask.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
Det er ikke særlig vanskelig å kjenne igjen en FrP-velger som regel. Og de stemmer hvert andre år, ikke hvert fjerde. Dog stemmer deres tillitsvalgte flere ganger hver dag og representerer da meninger som for meg også i hovedsak ikke e forenlig med at jeg vil ønske å ha dem i nær kontakt med meg. Med presisering om at det har eksistert en og annen opplyst liberalist i FrP opp gjennom som ofte er laget av et annet materiale, men de fleste av disse har vel gitt opp FrP by now. |
![]() |
![]() |
|
|