|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Han hadde sikkert ikke brydd seg nevneverdig om alle damene i selskap han har invistert i kommer seg tilbake til kjøkkenet heller, sånn plutselig i morgen for eksempel! Samtidig og for all overskuelig fremtid. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Æsj, jeg ser at han kunne hatt potensiale til å bli kjekk om han ikke var så ufyselig, men jeg ser av de bildene at han prøver å gjøre seg til en kjekkas samtidig som han kommer med dustete uttalelser. URK.
|
|
|
#63 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?
Han prøver jo bare for hardt, se den trutmunnen da.
|
|
|
#65 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Nå tilhører jeg ikke de bemidledes omkrets. Ei heller vet jeg hvem fyren som uttalte seg er. Ikke gidder jeg la meg provosere heller, jeg avskriver ham som en antikvarisk fyr med sine forstokkede meninger.
|
|
|
#66 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Haudemann-Andersen er en dust. Uspiselig, diskriminerende og rett og slett litt fjollete. Godt at han ikke representerer andre enn seg selv og eventuelt andre fjollete menn med eller uten penger. Jeg kjenner heldigvis flere mannlige næringslivstopper som tar foreldrepermisjon når de blir foreldre. Og som klarer å trille barnevogn uten å få problemer med potensen. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Disse investorene får urimelig mye spalteplass, synes jeg. En gretten, aldrende gubbes mannssjåvnisme er egentlig ikke så spennende å høre på. Men stakkars, stakkars kone! Så flaut! Det får jo henne til å se så utrolig nekete ut også, som liker en slik mann. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Tja, det finnes vel helt sikkert kvinner som heller ikke ser noe poeng i at menn skal ta pappaperm eller trille barnevogn? |
|
|
|
|
|
#70 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Jeg synes vel ikke det er spesielt oppsiktsvekkende å ikke ønske permisjon. Det er mange som deler meningen om at babyer er for mødre og at det beste fedre kan bidra med er penger.
|
|
|
|
#71 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Jeg kjenner det er for teit til at jeg gidder å la meg provosere. Han er jo bare latterlig. Ubegriplig at noen orker å være gift med en slik fjott. Synd for henne at Haakon glapp.
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?For en innmari rar mann. |
|
|
|
#73 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Søte Marthe Krogh med denne gammeldagse gamlingen?! Sist redigert av Nelly Nickers : 24-11-11 kl 19:51. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?For en raring. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
nju nja njo
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
Det antar nok at faren aldri har vært der heller, for den kjipe mannen som er innom iblant er vel bestefar? |
|
|
|
#78 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Joda, han skal visst involvere seg, men ikke før etter 1 år. Før det er det mest naturlig at kvinnen er hjemme med barnet.
|
|
|
#80 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Han er eldre enn min far. |
|
|
|
![]() |
|
|