Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-11, 16:50   #61
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Han hadde sikkert ikke brydd seg nevneverdig om alle damene i selskap han har invistert i kommer seg tilbake til kjøkkenet heller, sånn plutselig i morgen for eksempel! Samtidig og for all overskuelig fremtid.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 17:12   #62
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Æsj, jeg ser at han kunne hatt potensiale til å bli kjekk om han ikke var så ufyselig, men jeg ser av de bildene at han prøver å gjøre seg til en kjekkas samtidig som han kommer med dustete uttalelser. URK.

Gammel 24-11-11, 17:23   #63
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Kutt ut da, dette er jo en kjekk mann! Vi er kvinnene i gangen på jobb.

Han prøver jo bare for hardt, se den trutmunnen da.
Det blir liksom litt motstridende, på den ene siden er han selvutnevnt alfa-hann som ikke kan trille barnevogn og vie sin kone sin fulle oppmerksomhet under fødsel engang, på den andre siden så sitter han med solbriller og lager trutmunn til fotografen som en annen fjortisjente?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 17:37   #64
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Norges nyeste og eldste rosablogger.

Gammel 24-11-11, 18:49   #65
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå tilhører jeg ikke de bemidledes omkrets. Ei heller vet jeg hvem fyren som uttalte seg er. Ikke gidder jeg la meg provosere heller, jeg avskriver ham som en antikvarisk fyr med sine forstokkede meninger.

Og for å svare på spørsmålet hans, priser jeg meg lykkelig for at jeg har en mann som har trillet barnevogn, og nå triller rullestol, med stolt mine, og som med selvfølge har tatt pappaperm og storkost seg.

Gammel 24-11-11, 18:53   #66
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Haudemann-Andersen er en dust. Uspiselig, diskriminerende og rett og slett litt fjollete. Godt at han ikke representerer andre enn seg selv og eventuelt andre fjollete menn med eller uten penger. Jeg kjenner heldigvis flere mannlige næringslivstopper som tar foreldrepermisjon når de blir foreldre. Og som klarer å trille barnevogn uten å få problemer med potensen.
Men jeg fatter virkelig ikke at Trutmunn-Andersen har klart å bli gift? Opptil flere ganger også?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 18:53   #67
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse investorene får urimelig mye spalteplass, synes jeg. En gretten, aldrende gubbes mannssjåvnisme er egentlig ikke så spennende å høre på. Men stakkars, stakkars kone! Så flaut! Det får jo henne til å se så utrolig nekete ut også, som liker en slik mann.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 19:00   #68
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Men stakkars, stakkars kone! Så flaut! Det får jo henne til å se så utrolig nekete ut også, som liker en slik mann.

Oh, yeah!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 19:03   #69
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Tja, det finnes vel helt sikkert kvinner som heller ikke ser noe poeng i at menn skal ta pappaperm eller trille barnevogn?

Jeg har i alle fall kvinnelige bekjente som sier eksplisitt at de vil være mest mulig hjemme, jobbe minst mulig og at mannen bør være mest mulig vekkreist på jobb (men sende penger hjem) og legge seg minst mulig bort i hus, hjem og barn.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 19:10   #70
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes vel ikke det er spesielt oppsiktsvekkende å ikke ønske permisjon. Det er mange som deler meningen om at babyer er for mødre og at det beste fedre kan bidra med er penger.

Gammel 24-11-11, 19:18   #71
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjenner det er for teit til at jeg gidder å la meg provosere. Han er jo bare latterlig. Ubegriplig at noen orker å være gift med en slik fjott. Synd for henne at Haakon glapp.

Gammel 24-11-11, 19:27   #72
Slettet bruker
Passiv

Standard

For en innmari rar mann.

Ikke er han kjekk heller. Han må da være på alder med faren min eller noe. Tenker han ikke vil trille vogn fordi han er redd besteforeldre på tur skal hilse kameratslig på ham jeg.

Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 19:45   #73
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Søte Marthe Krogh med denne gammeldagse gamlingen?!
Jeg klarer ikke å hisse meg opp over ham, synes det var en fin sammenligningen noen tidligere i tråden hadde mellom ham og Eli Hagen.

(Og kjekkest-med-solbriller-bildet var festlig).

Sist redigert av Nelly Nickers : 24-11-11 kl 19:51.
Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 19:59   #74
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en raring.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 20:02   #75
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

For en innmari rar mann.

Ikke er han kjekk heller. Han må da være på alder med faren min eller noe. Tenker han ikke vil trille vogn fordi han er redd besteforeldre på tur skal hilse kameratslig på ham jeg.

Hva skjer når barnet skjønner at faren ikke vil være sammen med det?

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 20:25   #76
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Det antar nok at faren aldri har vært der heller, for den kjipe mannen som er innom iblant er vel bestefar?

Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 20:25   #77
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 24-11-11, 20:58   #78
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Joda, han skal visst involvere seg, men ikke før etter 1 år. Før det er det mest naturlig at kvinnen er hjemme med barnet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 21:08   #79
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Han er bare få år eldre enn meg.

Der har du igjen for å ha brukt solkrem. Han ser ut som han kunne vært din far.

Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 21:13   #80
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Han er eldre enn min far.

Han må vel involvere seg litt når de blir eldre, sånn at han vet om de kan videreføre bedriften eller ikke.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.