|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereVi har kjøpt litt gjennom hele året, så jeg har ikke total oversikt..
|
|
|
|
#63 |
|
Curlingkone
|
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereEr ikke heeeelt ferdig her, men havner vel på en rundt 5000 kroner.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereVi har kuttet kraftig ned i år. Så det blir nok ikke så altfor mye. Har ikke noe budsjett men... |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Live and let live
|
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereJeg hørte de sa på radioen hin dagen at hver nordmann i gjennomsnitt kjøper julegaver for 10.000 kr hver.
|
|
|
#66 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereHver voksne nordmann, eller hver person i familien? Vi bruker ikke 40.000 på julegaver, altså. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Live and let live
|
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dere
Aner ikke, det var såvidt nevnt i en setning på radioen som en teaser på noe de skulle snakke om senere. (Selv om jeg satt i en uendelig kø den dagen, så fikk jeg ikke med meg resten. Jeg går ut i fra at barn ikke er inlemmet i det tallet. )
|
![]() |
|
|