Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Fredning" av bildetråder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 21:02   #61
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

alle muslimer jeg vet om har islam som religion.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:03   #62
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dauer.

Gammel 20-03-07, 21:05   #63
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men hva er egentlig en islamist? Ifølge definisjoner på det som jeg har lest, rundt på nett, er jeg islamist, fordi jeg følger islams fundamenter...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:08   #64
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Islamisme betegner politiske ideologier basert på islam. Den innebærer at islam ikke bare er en religion som skal tros og praktiseres av muslimer, men også et politisk system som muslimer bør tvinge staten til å innføre. Til forskjell fra ikke-islamistiske muslimer, mener islamister at muslimer bør drive fram en revolusjon for å få staten til å bli en islamsk stat, enn å leve et liv i harmoni med staten og være opptatt av å bli islamsk selv. Tilhengere av islamisme ville styrke religionens stilling i samfunnet, de mener at staten bør styres etter islams hellige bok; Koranen. Menn og kvinner skal ha de rettighetene som Koranen foreskriver dem.

Gammel 20-03-07, 21:11   #65
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, islamisme, ja, men når folk snakker om islamister, er jo det litt annerledes enn islamisme, fordi man tenker på islamister som "mennesker som følger islam, og som lever etter Koranen slik den ble skrevet på 600-tallet", sant.

Jeg ville bodd i en islamsk stat, ja, men det gjør jeg ikke, jeg er her, uansett hva, og islamske stater finnes ikke pr i dag.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:14   #66
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns det er viktig å legge vekt på normal folkeskikk.
Om en har noe negativt å si om et bilde, så syns jeg egen tråd, eller pm egner seg best.
Jeg regner med at Nabbe la ut dette bildet for å vise fram ei skjønn lita tulle, ikke for å starte en diskusjon om dette er sunt for datteren hennes.
Jeg syns bildetråder, der mamma ønsker å vise fram/skryte av barna sine skal være litt hellige, det er ikke nødvendig å såre i slike tråder.
Det er bare å starte en ny ...
Hvis jeg hadde vært uenig i at barna er søte eller vakre, eller de gjør noe som strider mot det jeg syns er rett, så lar jeg tråden enkelt og greit være.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:14   #67
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

For meg er islam en helt fremmed religion, og hva vi hører, lærer og får vite av islamister har til nå være en brøkdel positivt. Kansje dem har utelagt mye. Vi har sett utallige filmer og dokumentarer om islam, og for meg er det enda mye å lære. Men har ikke lært nok til å ha fordommer for annet enn ekstremistene som sprenger seg selv og andre i lufta. Men hvem har ikke det? Men at et lite barn velger å gjøre som sine foreldre, min gutt er 1,5 og man skal vite at han kan herme ganske så mye etter oss voksne.

Ja, "dem har utelagt mye".
Ja, det er enda mye å lære.

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

alle muslimer jeg vet om har islam som religion.

Det er helt riktig! Du starter ikke helt på scratch!

(Beklager hvis du synes jeg tuller med deg - kunne bare ikke motstå fristelsen. Jeg tror helt sikkert at du vet det, men det var litt morsomt at setningen ble så tvetydig liksom...

Sist redigert av TBM : 20-03-07 kl 21:25.
  Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:19   #68
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

og nå før dette blir en skikkelig stor sak, noe det ikke var ment til. trekker jeg meg tilbake til min lille hule og forblir i mine filosofiske tanker om global oppvarming osv osv... he he neida. skal bestille pizza og slenge meg inn i senga som skriker etter meg. Natta folkens, diskuter videre til fingra detter av dere :P

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:23   #69
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anyone for popcorn?

Gammel 20-03-07, 21:24   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå har jeg kjent Nabbe i 8 år og hun er pokker meg den minst fanatiske religiøse personen jeg kjenner. Jeg, antikrist sjøl, går finfint overens med Nabbe. Jeg tviler på at vi hadde vært venner om hun hadde vært typen som tvang ungene sine til å følge hennes tro.

Det sier jo litt.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:28   #71
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

En skrytetråd er en skrytetråd. Man er stolt av barnet sitt og ønsker å dele det med andre. Har man noe negativt å komme med så tar man det i en annen tråd eller via PM. Så enkelt er det egentlig.

Gammel 20-03-07, 21:39   #72
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Her kommer AvivA og sier så voksent at alle må glemme, være venner og gå videre. Men hevnprikke, se DET kan barnerumpa, gitt!

Gammel 20-03-07, 21:40   #73
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Her kommer AvivA og sier så voksent at alle må glemme, være venner og gå videre. Men hevnprikke, se DET kan barnerumpa, gitt!

Jeg kom plutselig på en gang jeg laget et lite rabalder i en billedtråd på NM. Jeg husker at det gjorde godt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:41   #74
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Fy, da. Hva gjorde du nå?

Gammel 20-03-07, 21:42   #75
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ble jo en festlig tråd dette !

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:44   #76
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Fy, da. Hva gjorde du nå?

Siden hun hevnprikker, så antar jeg at jeg rødprikket. Tror du ikke.

Gammel 20-03-07, 21:45   #77
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg kom plutselig på en gang jeg laget et lite rabalder i en billedtråd på NM. Jeg husker at det gjorde godt.

Er det du som står bak den berømte is-tråden, som til og med jeg har hørt om?

Gammel 20-03-07, 21:46   #78
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Den har til og med jeg hørt om.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:46   #79
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Nei, men det kunne vært meg. Jeg snakket til noen som la ut bilder av syke barn. Det fenget folket det også selv om jeg tråkket inn i en barselklubb, såvidt jeg husker.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:47   #80
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja, jeg har vel kommentert det en gang når folk legger ut bilder av hysterisk gråtende barn på sykehus/legevakt, sånn istedet for å ha ungen på fanget og trøste, liksom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.