|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeNår vi først snakker om å bli dømt, så har vel de verste vært trygdekontoret. Jeg har aldri møtt så mye åpenlys motstand av noe offentlig kontor i hele mitt liv som jeg har via dem. Mapper som forsvinner, penger som ikke blir utbetalt, nye saksbehandlere som aldri engang har hørt om meg. Jeg var til og med på møte med en når jeg ventet Iben og hun gadd ikke engang legge papirene mine i mappen. Så den som måtte styre med alt dobbelt, det var meg. For ikke å snakke om barnetrygden, det var jo et kapittel for seg selv. Gamlenaboen min, som jeg leide av, ble til slutt helt enig med meg i at jeg hadde all rett til å føle meg forfulgt av de folka.
|
|
|
#62 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeJeg kom på en kommentar jeg fikk fra jordmor etter at lillesøster ble født.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeEg har 2 barn med 2 ulike fedre. Eg anbefaler det ikkje og skulle gjerne hatt begge mine to med mannen eg er gift med i dag(som er pappaen til minsten). eg tenker at å ha alle med 1 mann må vere fantastisk fint,skulle ønskt av heile mitt hjerte at det var tillfellet her. Men,men sånn er det ikkje, og eg elsker mine 2 skjønne over alt på jord,like mykje,uansett far. |
|
|
|
#66 |
|
Viser tenner
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjellige
Veien blir til mens man går ...
|
|
|
#67 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stusser litt over at du deler ut anbefalinger. Det er vel virkelig ikke sånn at man legger opp til dette løpet. Jo fler fedre jo bedre liksom |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Signerer!
|
|
|
#70 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeHer kommer jo horestemplingskjerringa!!!
|
|
|
#72 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeDet første jeg tenker er "upraktisk"!.
|
|
|
#73 |
|
Yes, we can!!
|
Noe så tøysete! over 80% av norske barn under 16 år bor sammen med begge sine biologiske foreldre, så SÅ sjeldne er ikke vi A4-erne, akkurat...
|
|
|
#74 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Selv jeg med "kun" to barn og med hele 10 års mellomrom får av og til det spm om barna har samme far. Og om de er prøverør. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Det var veldig fint sagt Kasia.
|
|
|
#76 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeJeg heter lil'c og har to barn med to fedre. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeVel, jeg dømmer ingen. Hverken de som har tatt flere aborter eller som får flere barn med flere menn. Dog har jeg tatt mine egne valg utfra hva jeg synes har har vært greit for meg. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Leser
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeJeg tenker selvfølgelig "mitt" når jeg får opplysninger om folk. Om opplysningene er at de har ett barn med hver far, at de tjener 800.000,- i året, at de er dypt religiøse eller at de ble mobbet på skolen. Alt dette er ting som gjør at jeg danner meg et bilde av personen. I denne tråden feks så forsterker Sitron bildet jeg har dannet meg av henne som abortmotstander. Så jeg tenker mitt om barn om det å ha barn med mange forskjellige, men ikke nødvendigvis negative ting eller de samme tingene.
|
|
|
#79 |
|
villende
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeHm. Nå ser jeg at denne er flyttet, så da er kanskje ikke fllåsingen min like på sin plass lenger... Jaja. Personlig så ser jeg ingen grunn til å dømme noen som har flere fedre (eller mødre) til barna sine. De fleste har sannsynligvis sine grunner til å ha valgt som de har gjort. Men jeg innbiller meg at det kan være ganske slitsomt å ha mange ekser å forholde seg til. Og at det i en del tilfeller medfører mye savn. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
En som trener
|
Jeg tror hun mente at det var uvanlig med samme far om det er 8 år mellom barna. |
|
|
|
![]() |
|
|