Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Miljoeundersoekelse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 14:07   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miljoeundersoekelse

Vær nå litt greie med ham da! Han holder jo på med en oppgave, og trenger litt hjelp.

Teoretisk er jeg villig til å ofre masse. Men jeg ser og opplever at jeg ikke er så flink til det i praksis.

Det er lurt å sette seg ned å tenke gjennom slike ting. Hva MÅ jeg ha av materealistiske ting, som er skadelig for miljøet? Hva klarer jeg meg fint uten?
Er jeg villig til å gi slipp på godene ved jevn varme i huset(parafin), bil til butikken, en tur til syden, eller kjøtt flere ganger i uken? Tja.

Kunne godt gi slipp på litt av det, men når det kommer til stykket, er jeg bare en stor egoist, som tenker på å ha det best mulig her og nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.