|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
snur
|
Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?Jeg har faktisk vunnet 500 til nå. Mange småbeløp, fem lys og fire piper. Regner med det ikke blir noe mer nå siden jeg har kommet til et rundt beløp. Ungene er litt småsnurt for at det er jeg som vinner og ikke de. Her i huset har alle flaxkalender og det er bare jeg som har vunnet til nå. Minsten er ganske optimistisk på at han skal vinne for han mangler bare tre sukkertøy og to kuler
|
|
|
#22 |
|
Smugleser
|
Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?Får på jobben, og det er ikke noe spennende, ettersom det ikke er mange av noen.
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?Jeg kjøpte i november og skrapet hele på en dag |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?
Samme her, ganske irriterende. Mannen skrapte alle første uka, han fikk 2 like av kakemannen (750 000) og klarte ikke å vente. Gikk foran med et godt eksempel for ungene som også har lyst til å åpne alle lukene i sine kalendere. Han vant forøvrig 125 kr.
|
|
|
#25 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?Vi har begge.
|
|
|
#26 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?Jeg mangler èn stjerne for å vinne 10000. Men jeg har stor tro på at jeg forblir premieløs i år også.
|
|
|
#27 |
|
Er frisk!
|
Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?Jeg vant 20 kr andre dagen. Da visste jeg jo at jeg ikke hadde vunnet en stor premie (ingen premie på 500020 akkurat), så da skrapte jeg likeså godt resten. Vant 250 kr tilsammen og er strålende fornøyd. Det er utrolig sjelden jeg vinner, så det var moro!
|
|
|
|
#28 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?Vant jeg noe? Ikke det spøtt!!
|
|
|
#29 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?
Blæh. Jeg lå superbra an til 500.000 men i dag kom det en pakke.. jeg som ville ha nisse..
|
|
![]() |
|
|