|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg rødprikket Mindy en gang fordi de eier en corny bil. |
|
|
|
#243 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerDette er en interessant tråd å følge
|
|
|
#244 |
|
...we have cookies
|
Sv: Jeg trenger prikker
Konstruktive kommentarer er alltid velkomne. Så kan man heller gi blanke i hvilken farge prikken har. Det kan jo være at en rød var ment som en grønn, bare fordi man (jeg) bommet i det prikken skulle gies. |
|
|
|
|
|
#245 |
|
Metallica!!
|
Trykk på kontrollpanel og scroll nedover, der får du opp liste over eventuelle prikker og poeng.
Hehe, ja jeg har hørt om dem som bommer litt på fargen ja.
|
|
|
#246 |
|
Livsnyter
|
Jenter, dette er jo ikke måten å lokke frem Mauser på. Lovnad om bilder av pupper og andre fristende kroppsdeler eller dirty talk er stikkordet. :tsktsk: |
|
|
|
|
|
#247 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerTakk, Interference
|
|
|
#248 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Jeg trenger prikkerSchnuppa, du har helt rett. Jeg omformulerer meg: Han lusker rundt, og dukker opp når du har akkurat de rette lokkemidlene.
|
|
|
#249 |
|
© All rights reserved
|
Jeg legger aldri ut verken bilder av pupper eller andre kroppsdaler, så det ville jo være ren løgn. Dirty talk hvisker jeg helst rett i øret til den som skal høre. |
|
|
|
|
|
#250 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man trenger neppe å legge ut bilder, lovnader om bilder holder nok lenge.
|
|
|
#251 |
|
Livsnyter
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Livsnyter
|
Åja, jeg var faktisk lettet da jeg våknet etter denne drømmen selv om jeg virkelig skulle ønske at de små og triste var litt større. |
|
|
|
|
|
#253 |
|
Snikende tiger
|
|
|
|
#254 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg kunne godt reagert før, men jeg så ikke tråden før du(siden du sier du var først så stoler jeg på det) hadde reagert. Jeg er ikke redd for å si noen(og nei, ikke noen som i nicket noen, men generellt noen) i mot, men det er ikke alltid jeg gidder.
|
|
|
|
#257 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Tror de som har "et rykte som andre bare kan drømme om" overvurderer hvor raskt det går å få 500 i rykte. Det tar en del måneder med iherdig innsats hvis man gjør seg positivt bemerket, ellers tar det nok år. |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror faktisk ikke at vi som har "tusenvis" av ryktepoeng overvurderer noe som helst. Det er jo en sammenheng mellom: |
|
|
|
|
|
#259 |
|
kamerat
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg synes vi kunne startet 2012 bedre enn med en sånn tråd som dette.
|
|
|
#260 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg tror min vurdering av hvor fort jeg ihvertfall får poeng er temmelig realistisk. |
|
![]() |
|
|