|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#202 |
|
Metallica!!
|
Sv: Jeg trenger prikker
Det har blitt gjort før, men bare gjør det igjen, sånne tråder er morsomme!
Jeg ofrer meg gjerne jeg. :bring em on:
|
|
|
#203 |
|
Ekvilist
|
Kaller du meg tantete!?
|
|
|
#204 |
|
Metallica!!
|
Haha ja jeg gjorde visst det.
|
|
|
#208 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne ikke vært mer enig.
|
|
|
#209 |
|
Passiv
|
For min del går det vel på at denne typen hint treffer meg midt i mitt vondeste sosiale kompleks og jeg blir redd for at man mener meg. |
|
|
|
#210 |
|
...we have cookies
|
Til Markedsplassen? Niks, det er 500 i rykte. Jeg nærmer meg firesifret i innlegg men mangler ennå litt for å ha tilgang til markedsplassen. Helt greit det, jeg hadde som nyttårsforsett i fjor å være mer aktiv på forumet (da hadde jeg 300 innlegg ca) og det har jeg klart. Uten egentlig så mye fjas og morsomheter, så det er nok også en grunn til at jeg ikke fyker i været på ryktebørsen. Sist redigert av Bobbelur : 01-01-12 kl 18:52. Årsak: jeg kan jo f... ikke telle altså! |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg er enig med Nessie, jeg.
|
|
|
|
#212 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Dette blir jo rent subjektivt. Men denne tråden er et godt eksempel. |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Jeg synes dette er et fint innlegg. |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Jeg er ganske lik deg der, Bobbelur. Det er derfor det ikke blir så mange smarte innlegg fra meg. Og siden det er 500 i ryktepoeng for å komme inn på markedsplassen, kommer jeg nok aldri til å komme inn der. Til tross for iherdig grønnprikking (jeg tror ikke jeg har fått sett alle engang, for det er begrenset for hvor mange som synes til enhver tid), er det ennå langt under 100. Jeg lå langt over 100 - nærmere 200 før jeg laget denne tråden, så jeg har gitt opp det prosjektet
|
|
|
|
#215 |
|
By the Sea
|
Sv: Jeg trenger prikkerSF - kan ikke se for meg at det menes deg. Jeg synes du er en særs real person å være uenig med.
|
|
|
#216 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg trenger prikkerRyktepoengene kommer etterhvert. Jeg samler heller ikke mange i måneden, men når man har vært medlem siden 2006 så har man tilgang for å si det sånn.
|
|
|
#217 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg trenger prikkerJeg brukte mer enn et par måneder på å komme meg inn på markedsplassen den gangen jeg var ny. Og da var grensen mye lavere enn den er i dag. Jeg ser ikke på meg selv som "en av gjengen" her, men jeg er ikke usynlig heller. Men jeg bruker jo endel tid her inne, som veldig mange andre. Plutselig har man nok innlegg og prikker. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
Her leser vi tråden HELT forskjellig. Jeg har under her sakset ut noen av de første svarene HI fikk her under. "raser mot"?? Disse kommentarene er da både høflige og hyggelige, og informerer om hva kotymen er her inne, og hvordan HI på en bedre måte kan nå frem til målet sitt. Jeg synes ingen av dem er noe å si ifra om hvertfall.
Det kom etter de innleggene over noen litt mer spissede kommentarer - det er sant det. Men jeg klarer ikke å bli enig om at det er noe "kollektivt angrep". Ei heller "at det er en grunn til at folk ikke sier ifra". |
|
|
|
|
|
#219 |
|
|
Sv: Jeg trenger prikkerEg reagerer også på mottakelsen enkelte nye har blitt utsatt for på FP. Eg har ikkje sjølv opplevd det, men eg rekner meg framleis som novise her inne og vart tidlegare litt småskremt over reaksjon enkelte fekk. Nivået er mykje høgar her inne enn på dei fleste andre forum på nettet, og det set eg pris på. Men samtidig bør vi kanskje ha det i bakhodet når det kjem nye her. Dei kan vera van med mykje meir slack frå andre forum, og då synest eg det held med litt høfleg vegleiing og oppfordring til å setja seg inn i forumreglane. Når det hagler med raude prikker kan det lage ein uggen stemning for dei nye som kan ta frå dei lysta til å verta betre kjend med alle her inne.
|
|
|
#220 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Jeg trenger prikkerDe innleggene du siterer her, m^2 var vel heller av den informative sorten. Joika la inn en annen liste med siterte innlegg som var heller unødvendige, særlig etter HI presiserte at hun skjønte greia.
|
![]() |
|
|