Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nyttårsdessert

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 22:39   #61
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsdessert

Herrejemini. Vi hadde riskrem med bringebærjordbærsaus. Enkelt og veldig godt. Nå strever jeg for harde livet å kvitte meg med den i løpet av denne dagen, så vi får vasket den bolla! Kan jo ikke kaste noe!

Fråtseri: en av de sju dødssyndene. Døtter innpå dessert selv om man er helt stappa. Fy, for en begynnelse på det nye året.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 22:57   #62
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle vet jo at det nye året starter andre januar.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 23:14   #63
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Enda godt.
Jeg er helt stappa etter nyttårsmaten fortsatt. Men fra i morgen er det slutt på denslags stapping..

Det bilde jeg la ut er en muffins med ostekrem og gelè. Og ostekrem som hår. Smurte litt ostekrem på innsiden av iskjeksene og smeltet sjokolade utenpå med strøssel.
Jeg blandet i litt krem i ostekremen sånn at det ikke ble så kvalmenes.. men det ble mer enn mektig nok. Barna synes også det. Men de synes de var veldig fine da. Om jeg skal lage det igjen så hopper jeg over muffinsen og lager det med is og sånne morsomme hatter.

Gammel 01-01-12, 23:17   #64
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp! Nytt år og nye muligheter - det er noe med den greia der som fenger litt. Skulle egentlig gå en skikkelig kveldstur, men, eh, var litt for mett. Men har spasert ganske langt med barna da.

TrorJegBegynneriMorra. Men da gjør jeg det altså!

Gammel 02-01-12, 10:06   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Eller 3. januar hvis det er planleggingsdag den 2. Har jeg bestemt meg for.

Gammel 02-01-12, 10:21   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Eller 3. januar hvis det er planleggingsdag den 2. Har jeg bestemt meg for.

I morgen er det et nytt og sunnere liv på hu Dixie!

Gammel 02-01-12, 19:19   #67
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

I morgen! Har klart å spise opp alle julekakene nå!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.