Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 00:25   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, her er vel et godt eksempel på det jeg tenker på. Paret er ikke akkurat framstilt som ressurssterke, og sympatien går direkte til den som (etter alt å dømme) har kjørt uvettig og forvoldt skade. Jeg synes det er media som har utnyttet paret, og at irritasjonen bør gå den veien, ikke via uthengning av paret som oppmerksomhetskåte personer, som tasker til seg førstesiden ene alene på grunn av stakkars ulykkelige kjendis-Hagen. Media bør få skyllebøtta etter min mening, ikke en ung jente som antageligvis blir møtt av et medietrøkk av en annen verden samtidig som hun er skadet.

Hva bygger du dette på? Har noen ment at han har kjørt uvettig? Og hva legger du i uttrykket uvettig kjøring?

Han sa klart på tv at han hadde kjørt i omkring 40 km/t. Det var mørkt og plutselig var de der. Om de hadde en bitteliten refleksbrikke er det ikke sikkert den var synlig nok i det sekundet den burde.

Jeg tipper det der er fort gjort altså. Et lite øyeblikks uoppmerksomhet av både fører og fotgjengere så sier det pang. Helt klart hans feil og ansvar. Og det ansvaret tok han også.

Klart det er media som burde få skyllebøtta her, for hvordan de fremstiller saken. Og selvfølgelig er det også synd på de som ble påkjørt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.