|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Shake it out!
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeJeg skulle svært gjerne sagt at jeg var et menneske uten fordommer, men jeg er jo ikke det
|
|
|
#82 |
|
Passiv
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeJeg legger meg ikke så mye opp i hvordan andre gjør ting. Men jeg tror nok en del, både barn og mødre, ville fått det litt bedre om de tok seg tid til å bli godt nok kjent med hverandre før de fikk barn sammen. |
|
|
|
#83 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjellige
Jeg har to barn med 7 års mellomrom og får alltid tilleggsspørsmålet om de har samme far.. Det har de, men har strengt tatt gud og hvermann noe med det å gjøre? |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Guardian of the galaxy
|
Enig med him. Vi dømmer jo alle folk ut ifra opplysningene vi har om dem. Det i seg selv er det ikke noe galt i.
Vi har jo valgt å få bare ett barn, og selv om Poden har ei stesøster så er det flere som sukker trist og minner oss på hvor egoistiske vi er også.
|
|
|
#85 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, fordommer...Jeg kommer aldri til å bøye meg i støvet for noen som kaller de som har tatt abort for drapsmenn/kvinner. Aldri. Det er å gå alt for langt med sine synspunkter. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligedrepedrepe v2 (norr drepa 'slå, skade, drepe', opph sm o s treffe) 1 ta livet av d- noen med kniv / bli drept i trafikken / subst i pf pt: den drepte er i 20-årsalderen 2 ødelegge, tilintetgjøre stadig kritikk d-r enhver tiltakslyst / ulykken drepte alle følelsene i henne / i oljeindustri: d- en brønn (etter eng.) kvele
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeJeg bryr meg katten om de har flere fedre til barna sine, men jeg irriterer meg grønn over folk som antar at mine har forskjellige fedre. Vi har litt over 6 års forskjell på barna våre, og de har samme far og mor |
|
|
|
|
|
#88 |
|
re:designer
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeTil de som er fordomsfulle her: Det er mange fordeler også da. Våre ste-barn har tross alt 4 foreldre som er glad i dem, og som vil det aller beste for dem. Ikke alle "skilsmisse-barn" har en far eller for den slags skyld, en mor som gir blaffen, eller ikke stiller opp. Det er klart det må legges puslespill når det blir dine, mine og våre. Men får man dette til uten at barna trenger å involveres i selve planleggingen, får jo barna masse ekstra goder. -mener jeg.
|
|
|
#89 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Tja...
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Det er faktisk forskjell på å være abortmotstander og mene abort er drap, og på å sprute blod på kvinner ala Nessa eller si direkte til dem at de er mordere. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Yes, we can!!
|
Ah.
|
|
|
#93 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Jeg tror ikke det er BARE negativt jeg heller. Kommer jo litt ann på selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Har laget seg en tittel
|
Det var det hun mente.
|
|
|
#95 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Den kan jeg signere.
|
|
|
|
#96 |
|
Come what may...
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeMerker også at folk spør om mannen min er far til alle 3. Mulig det er pga min "unge" alder dem spør. Men ser ikke ut som dem blir sjokket over når jeg sier han er far til alle 3. Tror det har blitt så vanlig nå at folk har barn med flere fedre. Derfor folk spør om akurrat dette.
|
|
|
#97 |
|
weird
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeSom datter av en kvinne som fikk flere barn med forskjellige menn over en periode på over 20 år vet jeg at dette ikke behøver å si så mye om kvinnen som får barna. Jeg vet også hvor idiotiske enkelte kjerringer kan være der de hvisker og tisker bak gardinene sine mens den det hviskes og tiskes om går med hevet hode. Om noen skulle ha forringet min barndom, så var det disse slarvekjerringene. Heldigvis har jeg en oppegående mor som veide opp for slike småligheter. Og hun sørget for stabilitet i massevis.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Shake it out!
|
Jeg kommer heller aldri til å bøye meg i støvet for dem som sier det
|
|
|
#99 |
|
Shake it out!
|
Du er bare hårsår!
|
|
|
#100 |
|
Passiv
|
Sv: Om å ha barn med mange forskjelligeMange av oss lever i dag i serie monogami. Vi bytter partenere oftere. Det er lettere å gå ut av et forhold enn tidligere. Samfunnet har endret seg. |
|
![]() |
|
|