|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lego-reklame og kjønnDet er jo ikke første gang Lego lager en slik serie. Fra 92-97 var det en serie som het Paradisa. Den var med vanlige legobrikker bare overdose av rosa og hvit, og med vanlige legomenn/damer. Jeg er født i 86 og var derfor i perfekt alder til denne serien når den kom ut, og hadde en del. Jeg elsket den. Fordi det var min lego, men like vel kunne jeg leke sammen med brødrene mine. For allerede da var det lite "jente" lego i de vanlige eskene. Nå hadde ikke brødrene mine mye city så det var nok utslagsgivende også. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lego-reklame og kjønnProblemet er vel like mykje at eg ikkje finn desse produkta i butikken. Det er Harry Potter, Star Wars, Pirates osv., litt City (helst kjøretøya) og omtrent ingen ting av Creator. Det vert på ein måte som at den blinde leder den døve. Butikken kjører på det som er mest populært, foreldre som ynskjer andre ting taper på det, og ender til slutt med å kjøpe dei populære produkta. Og dermed slutter butikken å ta inn alternativa.
|
|
|
#64 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Lego-reklame og kjønn
|
![]() |
|
|