|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En skinasjon i forfall?Spretter ungene deres ut av senga for å bli med på skitur en søndagsmorgen? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: En skinasjon i forfall?Spratt dere ut av senga en søndagsmorgen for å gå på ski da du var liten altså? Jeg mener å huske ikke helt ubetydelig press fra foreldre for å få til det der.
|
|
|
#5 |
|
Rockesøster
|
Sv: En skinasjon i forfall?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg elsker det, og gjorde det også som barn. Er det nedoverski det er snakk om, spretter ungene mine opp, er det bortoverski, vil ingen av dem noe sted. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: En skinasjon i forfall?Min søster og jeg ble presset ut på ski hver helg i vinterhalvåret og langt ut på våren og sitter igjenmed nokså gode skiferdigheter og intens avsky for hele greia. Neste vinter må vi begynne å gå på ski i helgene, det er vel fortsatt sånn at barn bør kunne gå på ski, ellers hadde jeg kuttet det helt ut.
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg føler absolutt intet ansvar for å lære opp barna mine i vintersport. Jeg synes det er helt knall at de går på en skole der mesteparten av foreldrene ikke hører til nikkersadelen.
|
|
|
#9 |
|
Einsam
|
Sv: En skinasjon i forfall?Vi går gjerne ut på ski i helgene, helst på hytta på fjellet, men også i nærheten her. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: En skinasjon i forfall?Ski.
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: En skinasjon i forfall?Skjønner ikke spørsmålet. :bergenser:
|
|
|
#12 |
|
X First Lady
Sv: En skinasjon i forfall?Jentene er kjempeglade i å gå på ski og er på tur akkurat nå. Det har blitt mange skiturer i vinter. Mannen skal ha all ære for dette da jeg selv ikke har gått på ski på 10 år pga bekkenplager. Litt sårt da jeg selv likte å gå på ski. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?Her er det mannen som ikke vil.
|
|
|
#14 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Skulle akkurat til å skrive det samme
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Jeg hatet å gå på ski da jeg var barn og har aldri gått på ski med mindre noen har truet med sanksjoner. Mine barn blir sjelden dratt med på skitur og synes vanligvis det er ok når de først blir det. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?Her i området vokser interessen for ski.Eldste er med på skikarusell en gang i uka og går hver dag i helga,hun sier hun skal bli den enste Therese Johaug.
|
|
|
#17 |
|
lettere utlada
|
Signerer ALT her.
|
|
|
#18 |
|
etterpåklokest
|
Sv: En skinasjon i forfall?Foreldrene mine var med meg på ski to ganger i året eller noe sånt. Jeg gikk en god del på ski alene da, all den tid det ikke var så mye annet å finne på der jeg bodde. Men jeg kunne gjerne ha tenkt meg et bedre grunnlag for egne, skrante skiferdigheter, så her sendes ungene mine ut på ski (de to eldste, that is). Mannen er ihuga skientusiast med egen smørebenk da, så det skulle nesten bare mangle. Sist redigert av Cuyahoga : 29-01-12 kl 14:45. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg husker ikke alle spratt ut på søndags morgen, men jeg husker at gamle folk insisterte på at vi skulle sprette ut på søndags morgen, for atte vi var jo frisk, norsk ungdom, og frisk norsk ungdom skal gå på ski uansett om de liker det eller ikke, for det er sånt vi gjør, vi er NORDMENN og vi står på ski, og hvis vi ikke står på ski så vinner svenskene, og vi vet jo alle hva som skjer da, og Kong Olav hadde ikke likt dette, han tok trikken han!
|
|
|
#20 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg måtte også trues med på tur da jeg var barn, og skjønner overhode ikke hva du snakker om. Jeg var barn på 70- og 80-tallet, mulig det var bedre før (under krigen f.eks. alt var som kjent mye bedre da).
|
![]() |
|
|