|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
kamerat
|
Sv: En skinasjon i forfall?En skinnsofa i forfall? Er ikke de nærmest udødelige?
|
|
|
#165 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: En skinasjon i forfall?
Det er da de er på sitt mest komfortable.
|
|
|
#172 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?Skidagen i dag hadde gått strålende og Poden ble igjen etter skolen for å stå på ski! Han var så fornøyd at han, kompisen og valgfri godtepose blir med på skitur til helga (helt uten protester i følge han selv). Fornøyde både mor og sønn! |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En skinasjon i forfall?
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
En Som Trener
|
Sv: En skinasjon i forfall?Selv om jeg har dårlige minner fra skiturer med klassen som Inagh skisserer (sist inn på setra, da de andre var på vei ut osv) og to turer til Trysil på ungdomsskolen på leide ski (som jeg måtte betale for med egne lommepenger ja) så prøver jeg allikevel å komme meg ut med ungene. Jeg har tatt ansvar og kjøpt meg billig skipakke, og løypa går rett utenfor døra vår så jeg har ingen unnskyldning. Men det er ikke slik at jeg spretter ut ved enhver anledning og jubler over skiføret, men det gjør barna om jeg foreslår det. Så det kan vel sies at vi har funnet en gylden middelvei. Vi går på ski om mor føler for det.
|
|
|
#175 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg skal forøvrig sørge for at ungene kan surfe, stå på wakeboard, dykke og klatre i fjell.
|
![]() |
|
|