Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

FBI i dag 01.02.12, om netthandel

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-12, 19:13   #21
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandel

Oi! Jeg kjøpte nylig to dermalogicaprodukter fra blivakker.no, og stusset over at jeg ikke fant hologram på eskene. Det fordi jeg nettopp hadde lest her inne at de slo dårlig ut på hormontester, og ville sjekke det selv. Jeg synes det er ugreit at de tar av hologrammene for å skjule informasjon. Selv om det så er ekte vare så synes jeg det er kritikkverdig av selskapet. Da vil jeg ikke handle der.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:56   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er ikke porto man får refundert, varene sendes portofritt. De betaler tilbake tollgebyret som alltid kommer på varer over 200 kr. Det har jeg fått mange ganger.

Ja, sorry, me bad. Både tollgebyr og merverdi blir refundert. Og siden jeg har handlet der en del ganger, får jeg også prosenter og det hjelper også.

Skal dog ta turen forbi en Esthétique / Parfymelle butikk neste gang jeg kommer forbi en slik. Mulig at prisnivået har justert seg siden sist, eller at jeg rett og slett tilfeldigvis så på produkter som var mye billigere hos Strawberrynet, mens andre ikke er det. Det som jeg i sin tid checket var IDMinerals, som i 2007 var under halvdelen av prisen på Strawberry sammenlignet med Parfymelle i Oslo, og Dermalogica tinted moisturizer som i 2009 var nesten halve prisen på Strawberry sammenlignet med Hud i Asker.

Gammel 04-02-12, 19:57   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, prisforskjellen er ikke like stor på alt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:09   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er jo ikke noen bombe at det er dyrt i Norge.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.