|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Jeg spiller heller ikke.
|
|
|
#43 |
|
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Jeg spiller heller ikke.
|
|
|
#44 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Jeg spiller heller ikke. Har ikke prøvd og vet vel egentlig ikke hva det er for et spill engang. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Jeg har det på mobilen, men spiller ikke. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Spiller det ikke. Og visste ikke før i dag hva WF er for noe. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Jeg spiller det heller ikke.
|
|
|
#49 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Hva er wf ? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
En Som Trener
|
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Spiller ikke, for jeg har ikke en telefon jeg kan spille det med, og ikke kommer jeg til å kjøpe meg det heller. Hadde nok likt det godt og kanskje blitt litt hekta, så det er kanskje like greit for jeg har ikke tid til det!
|
|
|
#52 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Jeg har ikke sånn telefon engang, jeg! Jeg har en liten råååsa sak fra Clas Ohlsson til 599,- som jeg elsker.
|
|
|
|
#53 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Jeg har androidtelefon, men spiller ikke WF. Har nok å gjøre.
|
|
|
#55 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Spiller ikke jeg heller.
|
|
|
#56 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Om jeg begynner med WF må jeg nok adoptere bort ungene. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Jeg spiller ikke. Har ikke smart telefon nå heller, men hadde nok ikke gjort det uansett. Veldig lite interessert i spill og om jeg skal spille noe så skal jeg dra frem igjen Globetrotter, som er det eneste spillet jeg har spilt ferdig og kunne tenke meg gjøre igjen. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Jeg spiller ikke, dere kan velge den forklaringen som tar seg best ut.
Det plager meg forøvrig ikke å stå utenfor, annet enn når alle oppdaterte trådene inne i medlemsområdet handler om wf. Kanskje jeg burde gå inn og delta i trådene bare på liksom?
|
|
|
#60 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?Spiller du ikke Maysen??
|
|
![]() |
|
|