Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hva ville du tenkt hvis du så -?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Syns du det er rart om en voksen offentlig ...?
Leser tegneserier? Ja. 6 3,47%
Leser tegneserier? Nei. 157 90,75%
Leser barnebøker? Ja. 46 26,59%
Leser barnebøker? Nei. 109 63,01%
Spiller DS? Ja. 54 31,21%
Spiller DS? Nei. 108 62,43%
Ler med hodetelefoner på? Ja. 20 11,56%
Ler med hodetelefoner på? Nei. 141 81,50%
Gråter med hodetelefoner på? Ja. 85 49,13%
Gråter med hodetelefoner på? Nei. 76 43,93%
Ler av noe som leses? Ja. 14 8,09%
Ler av noe som leses? Nei. 146 84,39%
Gråter av noe som leses? Ja. 60 34,68%
Gråter av noe som leses? Nei. 95 54,91%
Jeg er bare opptatt av meg selv, så jeg ville ikke lagt merke til det. (= bryr meg ikke) 18 10,40%
Jeg ville Tenkt Mitt. 8 4,62%
Jeg syns bare det er fint. 54 31,21%
Jeg har gjort noe av dette selv. 120 69,36%
Jeg kunne aldri i verden gjort dette selv. 7 4,05%
Jeg kunne ha gjort det om jeg hadde lyst. 53 30,64%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-12, 11:48   #41
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg synes ikke noe av dette er rart. Jeg har sperre for å le høyt når jeg er alene, det blir sjelden mer enn humring.

Men man er jo sjelden helt alene på trikken, da. Om ikke annet, så er jo trikkeføreren der.

Gammel 08-02-12, 11:57   #42
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men man er jo sjelden helt alene på trikken, da. Om ikke annet, så er jo trikkeføreren der.

Jeg er ikke trikkefører, så jeg er aldri på trikken.

Jeg har sperre for å le høyt for meg selv, er det vel jeg har. Jeg har sperre for å le når jeg ikke ler sammen med noen. Forresten har jeg sperre for å le alene også. Mannen kan le høyt når han ser på noe morsomt på tv, jeg kommer ikke lenger enn til humring da heller.

Gammel 08-02-12, 12:04   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker "puh, ikke kontrollør". Hilsen hun som konsekvent glemmer å fylle på det sabla reisekortet, og alltid er sent ute.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 12:20   #44
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

men jeg ville kanskje syntes det var litt morsomt hvis jeg så en voksen person sitte og lese Tassen får en søster eller Thomas baker eller noe i den duren.

Særlig hvis hun eller han gråt eller lo hysterisk.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 12:26   #45
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

"Tom i villmarka" derimot. Da hadde jeg hatt all forståelse for hulkegråt.

Gammel 08-02-12, 13:05   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

"Tom i villmarka" derimot. Da hadde jeg hatt all forståelse for hulkegråt.

Eller Rilla of Ingleside. :hva er det med triste dyrescener:

Gammel 08-02-12, 13:06   #47
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

:hylgriner:

Gammel 08-02-12, 14:26   #48
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke trikkefører, så jeg er aldri på trikken.

Her mangler det en "alene".

Gammel 08-02-12, 14:27   #49
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg er selvopptatt og ganske så åpensinnet. Det velger jeg i det minste å tro.

Gammel 08-02-12, 14:57   #50
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Her mangler det en "alene".

Ah. Jeg lurte litt på den.

Gammel 08-02-12, 15:10   #51
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjort alt med unntak om å lese barnebok (da mener jeg bok som klassifiseres som barnebok) - men om jeg tenker meg om fikk jeg latterkrampe første gang jeg leste "den lille muldvarpen som lurte på hvem som hadde bæsjet i hodet hans". - så kanskje jeg må krysse av det og.

Jeg synes dog ikke noe om å gråte når jeg lytter til lydbok - det føler jeg blir for dumt og jeg slår av om jeg kjenner det blir for mye.

Gammel 09-02-12, 00:31   #52
Jeenie
-in the fog-

Jeenie sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Yste Sunnmøre
Jeenie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kunne gjort alt der selv jeg.. Ikkeno problem

Jeenie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 10:20   #53
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

1. Leste tegneserier
Kult!

2. Leste barnebøker
Oi, den boka har jeg lest for barna mine. Hun er sikkert lærer eller studerer barnelitteratur.

3. Spilte DS
Jeg ville nok sett meg rundt etter barnet. Men jeg ser voksne damer som spiller spill på telefonen hver dag, WF, tetris, angrybirds og andre ting.

4. Lo høyt mens hun hadde på seg øretelefoner
Jeg kan fnise når jeg hører noe morsomt på radio. Så jeg tenker det er en morsom lydbok eller program.

5. Gråt mens hun hadde på seg øretelefoner
Dette ville jeg selv unngått på offentlig transport. Jeg ville tenkt at hun er lei seg for noe, ikke nødvendigvis koblet det til hodetelefonene. Da jeg grein på bussen så hadde jeg en grunn til det.

6. Lo høyt mens hun leste noe i bok eller på telefonen
7. Gråt mens hun leste noe i bok eller på telefonen
Samme som over men her ser det mer ut som om det er boka som stimulerer følelsene.

Men for å være helt ærlig er det svært sjelden jeg legger merke til hva de andre gjør, fordi jeg selv sitter med nesa i ei bok eller øynene lukket.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.