Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spa nær Oslo?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-12, 11:31   #21
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spa nær Oslo?

Å, det hørtes deilig ut. Kanksje få med meg en venninne på noe sånt...

Gammel 13-02-12, 11:47   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg fikk helgeopphold på Finnskogtoppen av svigers etter at Mini kom og jeg ikke hadde sovet på 1,5 år. Helt fantastisk, men ikke 5 stjerners luksus. Kun vegetarmat, men vanvittig god mat. Langt inn i skogen, flotte turterreng og fredelig. Dette er mer som en luksushytte med SPA. De har kneipbad ihvertfall, og alle mulige behandlinger for rekreasjon. Alle vandrer rundt i badekåper og treningstøy.

De har oppgradert en god del i det siste, det er ikke lenger bare vegetarmat, det er vinbar, og mer luksuspreg.

Gammel 13-02-12, 19:40   #23
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Farris bad. Jeg liker Strømstad Spa veldig godt, men hadde sjekket på forhånd at det ikke var store grupper der.

Gammel 13-02-12, 20:03   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg var på Holmen fjordhotell i januar med jobben, og jeg synes det er veldig bra der. Fantastisk god mat, flott sjøutsikt og rolig. Jeg rakk ikke innom spaavdelingen, men de som var der hørtes forbøyde ut.

De har nydelig mat på Holmen, særlig lunsjen. Men å bli forbøyde av spa høres litt skummelt ut. Har de overivrige kiropraktorer der?

Gammel 13-02-12, 20:21   #25
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farris spa _ser_ interessant ut da

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 20:25   #26
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Farris Spa er bra. Jeg har i likhet med andre blitt skuffet over maten der, men det er halvannet år siden. Det er for øvrig minst en annen restaurant på brygga der Farris ligger.

Hvis det skal være kort vei fra Oslo vil jeg også slå et slag for Holmen Fjordhotell.

Gammel 13-02-12, 21:57   #27
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde et veldig fint opphold på Holmen for noen år siden. God mat var det også, husker jeg.

Gammel 13-02-12, 21:58   #28
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Holmen har jeg også nylig vært på. Farris er mye flottere, men Holmen hadde definitivt best mat. Der var kalven møøør.

Gammel 13-02-12, 21:59   #29
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De har nydelig mat på Holmen, særlig lunsjen. Men å bli forbøyde av spa høres litt skummelt ut. Har de overivrige kiropraktorer der?

Det er veldig fint for de som har havnet litt bakpå.

Jeg gikk opp 2 kg de tre dagene jeg var på Holmen. De hadde store flak med hvit sjokolade med noe bærgreier i til lunsj.

Gammel 13-02-12, 22:47   #30
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Holmen er et dølt hotell. Synes jeg. De oppgraderte rommene på Farris har derimot fantastisk lyd, dønninger som slår.

Men maten, ja. Lunsjen er ok. Middagen, not so much, det hadde jeg fortrengt. Sist jeg var der, serverte de i flg kelneren "Ko".

Ja, som i "ku", altså, svarte hun på tredjegangs spørsmål.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 22:08   #31
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Farris bad.
Sjekk ut nettsiden deres, de har mange tilbudspakker. Bli medlem på facebook eller nyhetsbrevet deres.

Holmsbu skuffet meg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 22:11   #32
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Da jeg var på Son Spa hadde de nydelig mat der! Var der alene, stille og rolig med turmuligheter langs kysten.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 22:18   #33
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg synes er deilig med Farris er at det er så behagelig lys der. Ikke sånn hvitt og rent og sterilt på en måte, men med mørke fliser og dempet belysning. Veldig avslappende.

Jeg har vært der to ganger og har ikke vært misfornøyd med maten.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 22:34   #34
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spa nær oslo

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvis du hadde orket å dra lenger så er Rondane SPA helt fantastisk.

Jeg skal dit om et par uker med jentegjengen - for 9. år på rad (!) Ta toget til Otta, Rondane Spa ordner med henting i drosje fra stasjonen om du ber om det.

Deilig område både sommer og vinter, flott spa, har pleid å være veldig bra mat (men de har ny kokk i år som vi ikke har prøvd) og kjempehyggelig betjening. Vi har ikke opplevd barn der de gangene vi har vært på hotellet, veldig rolig hotell.

Selve hotellet er litt typisk norsk høyfjellshotell, så det er ikke spesielt fancy eller moderne. De pusser opp sånn smått om senn, ifjor ble garderobeområdene ved bassenget tatt slik at de er moderne. En del av rommene er også oppusset de senere år.

Åhh, som jeg gleder meg!!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.