|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye FB og offentliggjøring av liker
Nei, ikke egentlig, men hvis du kommentere på en venns status eller vegg vil vennens venner se dette, men det sier jo seg selv. På samme måte som at hvis noen av dine venner kommentere på din status så vil alle de vennene som du har tilltatt at skal se din status se kommentaren, uansett om de er venner med den som kommenterer.
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye FB og offentliggjøring av likerJeg har også sett denne statusen flere ganger de siste dagene. Og må innrømme at jeg sliter litt med å forstå hva som egentlig menes. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
heimføing
|
Sv: Nye FB og offentliggjøring av liker
Akkurat dette kjente jeg at jeg hadde lyst å skrive til de som fulgte bølgen i går kveld og la ut denne teite greia. Men jeg holdt meg. :flink: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye FB og offentliggjøring av likerJeg irriterer meg også over sånne som ikke gidder å sette seg nok inn i ting selv.
|
|
|
#26 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye FB og offentliggjøring av likerJeg har prøvd å hake vekk på flere av mine venner på fb, ikke pga denne meldingen. Men jeg har null interesse av å lese kommentarer som venner skriver på en status eller et bilde til noen de kjenner (som jeg overhodet ikke vet hvem er). |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Audacious
|
Sv: Nye FB og offentliggjøring av likerDet er bare vås. Hvis jeg klikker at jeg ikke skal se hva min venn A skriver på veggen til person B, så er det bare JEG som ikke ser dette. Det har ingen effekt på google, reklamebyråer eller CIA.
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye FB og offentliggjøring av likerSå dukket denne opp i dag |
|
|
|