Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-12, 14:58   #641
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 15:19   #642
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hentet og prøvd kjolen: KJEMPEFIN! Den er litt tung i stoffet, slik at den faller fint, ja, lekker var den. Jeg kunne kanskje tenkt meg den litt kortere (jeg er 171), men nå pirker jeg.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 15:20   #643
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

(jeg er 171)

Cm høy, altså, ikke kilo.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 15:21   #644
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og da bestilte du hvilken størrelse i forhold til den du vanligvis bruker?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 15:40   #645
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Og da bestilte du hvilken størrelse i forhold til den du vanligvis bruker?

Bestilte str. 12, bruker str. 38, noen ganger 40.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 16:40   #646
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

220 kroner, men kjolen ble jo likevel rimelig. Om den er fin på, da, det vet man jo ikke.

Takk for svar! Ingen hentelapp her enda. Venter i spenning!

Gammel 23-02-12, 16:42   #647
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Jeg fikk ogsaa gebyr paa 221kr.
Jeg har hentet den og proevde den.

Jeg synsden passer perfekt! :klappe:
Men... Men jeg syns puppene ble mindre (maa finne meg en pushup)

Jeg er sååå spent! Hvilken størrelse valgte du og hva bruker du ellers?

Jeg er så redd jeg har valgt en størrelse for liten.

Gammel 23-02-12, 17:05   #648
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte 18 og er vanligvis (42/)44. Den er si-hikkert for stor!

Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 17:19   #649
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte 14 og er 40, av og til 38. Brystvidden er det kritiske punktet. Også veldig spent.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 17:28   #650
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Ja, både bryst- og livvidden var en smule i underkant i str. 16, skal man tro målene deres, men på den annen side er jeg jo nesten alltid str. 16 i kjoler av den typen fra andre merker.

Fordelen med å bestille kjoler på nett er selvsagt at man får trent hjernen med all denne grublingen.

Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 18:42   #651
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var en tur på Primark i Oxford Street i dag og fikk handlet litt......

Gammel 23-02-12, 22:19   #652
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg er sååå spent! Hvilken størrelse valgte du og hva bruker du ellers?

Jeg er så redd jeg har valgt en størrelse for liten.

Jeg bestilte 8. (er det FR eller DE stoerrelser som er "vaare"? FR er 36 og DE er 34)
Jeg trodde den skulle vaere alt for liten saa var litt redd. Jeg er en 36/38 egentlig

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 22:21   #653
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Standard

Jeg bestilte 8. (er det FR eller DE stoerrelser som er "vaare"? FR er 36 og DE er 34)
Jeg trodde den skulle vaere alt for liten saa var litt redd. Jeg er en 36/38 egentlig

Da henger jeg i håpet enda! Dette er virkelig spennende og jeg håper på hentelapp i morgen!

Gammel 24-02-12, 00:11   #654
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ååå, hvor har du kjøpt denne?

Den er fra King Louie, har kjøpt den hos en lokal sjappe, Syvende Himmel.

Gammel 24-02-12, 00:19   #655
mocci
Retromum

mocci sin avatar

mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har heller ikke fått hentelapp, har også bestilt en åtter og jeg er vel en liten 36. Minimizereffekt oventil er ikke ønskelig her heller *miss boobless* Detta kan bli artig.

Sist redigert av mocci : 24-02-12 kl 00:25.
mocci er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 01:04   #656
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg har heller ikke fått hentelapp, har også bestilt en åtter og jeg er vel en liten 36. Minimizereffekt oventil er ikke ønskelig her heller *miss boobless* Detta kan bli artig.

Jeg venter spent i den nye Selge-videre-tråden. Hilsen "boobs er SÅ 2008"

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 02:54   #657
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lang er den røde kjolen? Jeg er 176.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 09:27   #658
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg venter spent i den nye Selge-videre-tråden. Hilsen "boobs er SÅ 2008"

Boobs er oppskrytt.

Gammel 24-02-12, 09:31   #659
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor lang er den røde kjolen? Jeg er 176.

Jeg er 171, og den var rikelig lang til meg (litt under knærne).

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 09:36   #660
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hihi, underholdende å lese om asos-firsttimers.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.