Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-12, 17:44   #41
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Det er jo ikke vits med all den dillinga. La oss bare pule og få det gjort, liksom.

Jeg har som agenten, heller ikke noe snev av romantikk, og går for denne løsningen any day.

Gammel 28-02-12, 17:48   #42
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvorfor det, egentlig? Han kunne jo bare tatt et kjapt søk på Lovdata.

Derimot er det mer relevant å sjekke med Høyesterett om dette kan sies å være ulovfestet rett, sånn at man er forpliktet til å gi bort disse tolv parene, selv om det ikke er hjemlet i lov. Men han trenger ikke sjekke med justitiarius, altså. Det holder å snakke med en av de andre HR-dommerne. Selv om det kan hende de ikke gidder å svare uten å ha forhørt seg med minst fire andre kolleger. :nerd:

Ah. Fordi han skulle på tinghuset anyways, egentlig. Og fordi jeg liker å skrive høyesterettsjustitiarius.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 17:50   #43
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Stakkar stakkar deg, neket. Kjempekleint!!

Gammel 28-02-12, 17:51   #44
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah. Fordi han skulle på tinghuset anyways, egentlig. Og fordi jeg liker å skrive høyesterettsjustitiarius.

Jammen, høyesterettsjustitiarius jobber jo ikke på tinghuset. :tsktsk:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 17:54   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Hvor finner man nærmeste høyesterettsjustitiarius, da?

Gammel 28-02-12, 17:55   #46
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åneiogneiogneiognei. Sånt er så kleint!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jepp. Til å bli puteflau av.

Og så er det så schjæmpesjarmerende at kvinner har lov til å fri en dag hvert fjerde år.

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

12 par hansker? Kanskje jeg skal fri?

Svigermor har så langt sendt meg intet mindre enn tre tekstmeldinger om det, pluss at hun skypet meg i gårkveld ens erend for å si at jeg har lov å fri i morgen.

For å gjøre det ekstra pinlig og svigers fornøyd syntes jeg du skal gjøre det over P4! Det er nemlig de gangene jeg svitcher kjapt over på en annen kanal.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Det er jo ikke vits med all den dillinga. La oss bare pule og få det gjort, liksom.

Stiller meg sammen med Chanett.

Gammel 28-02-12, 18:20   #47
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skuddår og 29 februar er utrolig kult, vi som samfunn burde gjort mye mer ut av den. Det skulle sef. vært en helligdag, en kul festival, fest, seremoni, fyrverkeri, U name it. Jeg vurder å starte en ny religion.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:29   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker også den enkle løsningen og hadde dødd av flauhet om mannen hadde gått ned på kne foran venner. Jeg hadde mest sannsynlig syntes det var utrolig kleint uansett. Jeg kunne heller aldri tenke meg å fri til noen, skuddår eller ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:32   #49
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Kjæresten min har fått beskjed om at jeg godtar offentlig frieri så lenge han får David Bowie til å fremføre det fra scenen. (Altså, på vegne av kjæresten, så klart.)

Gammel 28-02-12, 18:33   #50
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg sendte en Mail en gang og påpekte at det var gode grunner til å gifte seg. Jeg fikk hverken hansker, roser, ja, nei eller annet adekvat svar. Av dette kan det konkluderes med at Drammen aldri vil bli gift.

Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:34   #51
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne aldri fridd på andre måter enn etter innfallsmetoden, og skuddårsdagen er dermed uaktuell. Ja, og så er jeg allerede gift (jeg holdt på å si "godt gift", men kom så på at jeg hater det uttrykket).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:25   #52
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg var ikke så uhorvelig romantisk da jeg fridde, men stillingen var definitivt optimal i forhold til å få ønsket svar; overskrevs.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:27   #53
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

overskrevs.

You naughty girl!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:45   #54
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er dårlig gift allerede, så nei.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:47   #55
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo tidenes mest uromantiske - som valgte ambassade ut fra at det var en fin by med billige billetter (stockholm) - og som valgte dato ut fra når vi fikk barnevakt
Om jeg noen gang skulle ha fridd (noe jeg ikke gjorde i frykt av å få nei, men jeg vet ikke om noen av oss fridde) - så er 29. februar den absolutt siste dagen jeg kunne tenkt meg å fri

Gammel 28-02-12, 20:49   #56
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

You naughty girl!

Praktisk og løsningsorientert kaller jeg det.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:51   #57
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er dårlig gift allerede, så nei.

Jeg også.

Gammel 28-02-12, 21:20   #58
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fridde skuddårsdagen for 4 år siden, men det gjaldt vel ikke når vi allerede var forlovet.

Gammel 28-02-12, 21:44   #59
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Hvor finner man nærmeste høyesterettsjustitiarius, da?

I høyesterett?

Jeg fridde for øvrig i juni, og det funket det også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 21:45   #60
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men ved nærmere ettertanke trenger jeg jo et par med nye hansker. Virker det om man frir til mannen sin, tro?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.