|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Shake it out!
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?
|
|
|
#42 |
|
|
Ah. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Stakkar stakkar deg, neket. Kjempekleint!!
|
|
|
|
#44 |
|
villende
|
Jammen, høyesterettsjustitiarius jobber jo ikke på tinghuset. :tsktsk: |
|
|
|
|
|
#46 |
|
~~~~~~~
|
For å gjøre det ekstra pinlig og svigers fornøyd syntes jeg du skal gjøre det over P4!
Stiller meg sammen med Chanett.
|
|
|
#47 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Skuddår og 29 februar er utrolig kult, vi som samfunn burde gjort mye mer ut av den. Det skulle sef. vært en helligdag, en kul festival, fest, seremoni, fyrverkeri, U name it. Jeg vurder å starte en ny religion.
|
|
|
#48 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg foretrekker også den enkle løsningen og hadde dødd av flauhet om mannen hadde gått ned på kne foran venner. Jeg hadde mest sannsynlig syntes det var utrolig kleint uansett. Jeg kunne heller aldri tenke meg å fri til noen, skuddår eller ikke. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Kjæresten min har fått beskjed om at jeg godtar offentlig frieri så lenge han får David Bowie til å fremføre det fra scenen. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg sendte en Mail en gang og påpekte at det var gode grunner til å gifte seg. Jeg fikk hverken hansker, roser, ja, nei eller annet adekvat svar. Av dette kan det konkluderes med at Drammen aldri vil bli gift. |
|
|
|
#51 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg kunne aldri fridd på andre måter enn etter innfallsmetoden, og skuddårsdagen er dermed uaktuell. Ja, og så er jeg allerede gift (jeg holdt på å si "godt gift", men kom så på at jeg hater det uttrykket). |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tøff
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg var ikke så uhorvelig romantisk da jeg fridde, men stillingen var definitivt optimal i forhold til å få ønsket svar; overskrevs.
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg er dårlig gift allerede, så nei.
|
|
|
|
#55 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg er jo tidenes mest uromantiske - som valgte ambassade ut fra at det var en fin by med billige billetter (stockholm) - og som valgte dato ut fra når vi fikk barnevakt
|
|
|
#58 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg fridde skuddårsdagen for 4 år siden, men det gjaldt vel ikke når vi allerede var forlovet.
|
![]() |
|
|