Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-12, 13:24   #701
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Den Fransa-kjolen har vært min favoritt lenge, Bluen! Jeg har slitt ut en i blå dongeri (med korte ermer) og har nå en i svart cord som jeg bruker masse.

Den Lewis-buksa står på min ønskeliste også! Jeg har tilsvarende med smale bein. Den er super til støvletter, men jeg ønsker meg en med rette ben til våren

...og jeg skal ha denne til skoletter - liker å ha buksa utenpå. Det fine med denne modellen er både kurvene (som jeg trenger) og det at de finnes med litt høyere liv, høyden "classic" (som jeg i høy grad også trenger). Jeg har tilsvarende i modellen "slim", og det er den beste olabuksa jeg noen gang har hatt, stappfull av stretch også.

Det høres jo lovende ut med kjolen!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 28-02-12, 13:26   #702
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Min lokale Match butikk selger Levis Curve til halv pris, jeg kjøpte den over til 450,-. Og fikk skryt for fin bukse.

Så bra! Men hadde den høyt liv også, eller var det det forhatte snittet "modern"? (Hm, det ville jo vært typisk om det er tilbud hos min lokale Match også.)

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 28-02-12, 13:28   #703
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

...og jeg skal ha denne til skoletter - liker å ha buksa utenpå. Det fine med denne modellen er både kurvene (som jeg trenger) og det at de finnes med litt høyere liv, høyden "classic" (som jeg i høy grad også trenger). Jeg har tilsvarende i modellen "slim", og det er den beste olabuksa jeg noen gang har hatt, stappfull av stretch også.

Det høres jo lovende ut med kjolen!

Jeg har også bestilt meg en nå, hos Ellos. Jeg må ha noe annet enn slim mot vår/sommer, sånn at jeg kan ha småsko til. Da er det finere at jeg har straight enn slim. Jeg tror dog jeg har Modern.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-02-12, 14:20   #704
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Min lokale Match butikk selger Levis Curve til halv pris, jeg kjøpte den over til 450,-. Og fikk skryt for fin bukse.

Oi - da må jeg sjekke Match i kveld!

Gammel 28-02-12, 16:48   #705
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Gammel 28-02-12, 19:33   #706
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Så bra! Men hadde den høyt liv også, eller var det det forhatte snittet "modern"? (Hm, det ville jo vært typisk om det er tilbud hos min lokale Match også.)

Det var tre modeller, jeg husker ikke navn. Jeg kjøpte Bold Curve med en knyttneve til overs i livet. Det var ikke Demi Curve igjen i min størrelse.

Gammel 28-02-12, 22:34   #707
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg er 171, og den var rikelig lang til meg (litt under knærne).

Jeg tenkte mer på om den var for lang, en slik kjole kan gjerne være litt kortere syns jeg.

Jeg har hentet og prøvd kjolen: KJEMPEFIN! Den er litt tung i stoffet, slik at den faller fint, ja, lekker var den. Jeg kunne kanskje tenkt meg den litt kortere (jeg er 171), men nå pirker jeg.

Kan dere skrive en liste på hvilken størrelse dere bestilte (om den var riktig) og hvilken størrelse dere er?

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 29-02-12, 08:09   #708
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Bestilte str. 12, bruker str. 38, noen ganger 40.

Som sagt.

Og på meg, som er 171, gikk skolen bittelitt under knærne, og om jeg gidder, legger jeg den opp to cm slik at den ender bittelitt over knærne.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 29-02-12, 12:10   #709
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte den røde kjolen i str 10 og passer fint inn i str 38 i andre kjoler. Jeg tok en sjans og det gikk fint, men er litt overrasket....

Gammel 01-03-12, 10:17   #710
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg endelig fått den røde kjolen i heimen, kjempefornøyd! Den passet tilnærmet perfekt og puppene ble ikke noe flatere, men de er jo allerede speilegg så kan vel ikke bli så mye flatere.
Jeg er en str 36 og bestilte kjolen i str UK8.

Gammel 01-03-12, 10:54   #711
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alt fra Cream.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 01-03-12, 11:00   #712
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fra Sagen Vintage:

Topp i både brun og creme:

Tights brun:

Cream:

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 01-03-12, 12:31   #713
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt denne skinnjakken fra Esprit. Prøvde den i høst og syntes den var så fin, men kjøpte den ikke. Nå var den til halv pris. Skinnet kan tas av når våren kommer for fullt.

Sist redigert av Filifjonka : 01-03-12 kl 12:40.
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-03-12, 12:35   #714
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Shit happens! Mitt tredje identiske par og det fjerde med samme såle.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 01-03-12, 12:36   #715
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du slitt ut to par eller har du forskjellige farger? Jeg har bare ett par med sånn såle, men de er gode.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-03-12, 12:37   #716
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Filifjonka, hvis du redigerer innlegget ditt, og endrer "pr" i linken din til "normal", så får du mindre bilde.

Gammel 01-03-12, 12:38   #717
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Har du slitt ut to par eller har du forskjellige farger? Jeg har bare ett par med sånn såle, men de er gode.

Jeg har petrolfargede og svarte - pluss brune/grønne uten rem over ankelen. (De petrolfargede er faktisk punktert(!), men jeg bruker dem fortsatt ufortrødent.)

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 01-03-12, 12:40   #718
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Shit happens! Mitt tredje identiske par og det fjerde med samme såle.

Fine, disse kunne jeg brukt! Hvor og hvor mye?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 01-03-12, 12:41   #719
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Takk Salt, har endret. Bildet så ikke så gedigent ut på iPaden.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-03-12, 12:44   #720
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Veldig fin jakke, forresten!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.