|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg. |
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Måtte inn å sjekke. Ble medlem på NM i februar 2002, SM i desember 2002 (når jeg ble gravid). Meldte meg inn på SG i januar 2004, når vi begynte å prøve på lillesøster. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg mener jeg registrerte meg på SM i august 2002. Jeg var på NM fra november 2002, antar jeg. Jeg var i november 2002-klubben under andre nick.
|
|
|
#124 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?
Det husker jeg godt! Hun var vel for øvrig ikke den eneste som løp rundt. De fleste ungene var jo nettopp i akkurat startet å løpe-alderen.
Onkel Donald var det, ja.
Jeg, men det regner jeg med at du vet?
|
|
|
#127 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg gikk fra DOL(99) til SM(00) til NM(Åpningsdagen i 01). |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Nei. Kom ikke lenge etterpå |
|
|
|
|
|
#130 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på SG, SM og NM fra 2002/03. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Einsam
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Hehe, mange minner som dukker opp når jeg leste gjennom denne tråden! |
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?
Jeg var også mye på DOL i perioden 1999-2001. Etter at jeg ble gravid i 2001 begynte jeg å henge på SM, og så på NM når det åpnet. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg kom til SM høsten 2004, da jeg ventet eldste. "Traff" mange fine damer i Febbis-klubben, og dem har jeg kontakt med den dag i dag.
|
|
|
|
#134 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg husker godt første treffet jeg var med på. Vi møttes på Peppes. Det var kjempeskummelt. Alle sa jo at man ikke skulle treffe ukjente folk, spesielt ikke fra nettet |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg hang på SG som prøver fra begynnelsen av 2001 frem til jeg fikk bolle i ovnen og kunne melde flytting til SM utpå høsten samme år. Husker det var stor stas å komme til SM, for forumet var oppgradert ift. SGs interface og var mye mer oversiktlig og "moderne". Jeg var på SM frem til storesøster kom i juni 2003, og turen gikk videre til NM. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg surret meg vel inn på SM i løpet av 2002, mener jeg. NM i januar 2003.
|
|
|
#137 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Hihi, Sonar, nei internett var jo kjempeskummelt lenge. Nå har folk rundt meg blitt vant til at jeg av og til flyr bort en helg for å treffe en gjeng damer fra nett. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Min sg/sm karriere startet for 7 år siden
|
|
|
#139 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg kom på sm og nm i løpet av 2003. Var en del på DOL før det. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?DOL var mitt første nettfora. Rundt jul 1998. Men jeg turde ikke si så mye, beskjeden som jeg er. Det var jo så mange skumle folk der. |
|
|
|
![]() |
|
|