|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på SM i 2000 og videre på NB høsten 2001
|
|
|
#144 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Men jeg startet min IRC karierre i begynnelsen av 98.
|
|
|
#145 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Var på SM med flere her fra 2004-2005. Sniker litt der enda.
|
|
|
|
#146 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på begge forumene. Var vel på sm i mange år, før jeg endelig flyttet over til nm i 2003
|
|
|
|
#147 |
|
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg registerte meg på SM i oktober 2002, og var i Juniklubben 03.
Elis 1996 ~ 2000 ~ 2003 Sist redigert av Elis : 04-03-12 kl 17:42. |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på SG fra 2003, og snek vel på SM fra samme år, men ble ikke aktiv der før i 2011. Ting tar tid iblant.
|
|
|
#149 |
|
Snøavhengig
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?
Aner meg hvem du tenker på. Det treffet gikk det gjetord om!
|
|
|
#150 |
|
Snøavhengig
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Babystøv, ja! Det var gått av moten da jeg omsider ble gravid.
Samme her! Jeg var på mitt første SG-treff i Trondheim våren(?) 2005. Husker jeg gikk inn i lokalet og snudde og gikk ut igjen et par ganger før jeg våget meg helt inn.
2011 - 2013 Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø. Sist redigert av Anikka : 04-03-12 kl 18:10. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på SM og NM i 2001 og 2002. Husker ikke helt hva som skjedde men jeg tror jeg ble sparket ut omtrent. Husker ikke hvilken brøler jeg hadde gjort. Jeg var så uten internett noen år og var ingen steder, fikk internett igjen og ble da anbefalt foreldreportalen av en som ikke er her lengre.
|
|
|
#152 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eksisterer virkelig IRC enda?
|
|
|
#153 |
|
X First Lady
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg(Nelle) var på SM seinvinteren 2001 tror jeg det var, og deretter ble det NM. Var gravid med minstejenta som ble født i august. Jeg var helt ny i nettverdenen på den tiden. Sist redigert av Michelle : 04-03-12 kl 18:26. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?BIM var fader meg en vanvittig plass en periode, med alle de anonyme. I mars 2003, da jeg lå på sykehuset etter å ha født eldste, fikk jeg en sms fra ei venninne om at det var opprettet en tråd der noen skrev at jeg hadde født og at de håpet ungen døde osv. Jeg fikk aldri lest tråden selv, for noen kontaktet admin og jeg fikk en mail av henne etterpå, mange var sjokkerte over tråden. Hva folk kan få seg til å skrive.
|
|
|
#155 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Anonymitet på nett får virkelig fram det verste i folk.
|
|
|
#156 |
|
Nymotens gammeldags
Tiddeli, tror jeg. Det kan stemme!
|
|
|
#157 |
|
Tilpasser tittel
|
|
|
|
#159 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på SM i 2001 og NM fra 2002. Jeg er medlem der ennå, men er meget sjeldent innom og leser bare littegranne. Her på FP har jeg vært siden jeg fant forumet i 2007. Sist redigert av Lyppa : 04-03-12 kl 19:03. |
|
|
|
![]() |
|
|