Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 14:24   #1
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Litt selftan gjør underverk for hvite legger.

Ellers liker jeg vår og sommer, men er ikke så opptatt av å sole meg som jeg var i min ungdom.

Gammel 16-03-12, 14:27   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Litt selftan gjør underverk for hvite legger.

Men det er pesete å bruke 10 minutter hver morgen på å barbere leggene for så å smøre grundig, grundig, grundig kun for å få et resultat som stort sett er nesten umerkelig og hvis det merkes, så er det fordi det er skjoldete.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:32   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men det er pesete å bruke 10 minutter hver morgen på å barbere leggene for så å smøre grundig, grundig, grundig kun for å få et resultat som stort sett er nesten umerkelig og hvis det merkes, så er det fordi det er skjoldete.

Jeg pleier å gjøre det ca hver tredje dag. På kvelden. Tar bare litt ekstra tid ifht vanlig fuktighetskrem. Pleier å se greit ut, selv om det av og til skjer noen uhell. Men smører man tynt er sjansen større for å unngå skjolder. Om man er helt hvit, synes jeg det er lite som skal til for at huden ser jevnere og " freshere" ut.

Gammel 16-03-12, 14:48   #4
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg pleier å gjøre det ca hver tredje dag. På kvelden. Tar bare litt ekstra tid ifht vanlig fuktighetskrem. Pleier å se greit ut, selv om det av og til skjer noen uhell. Men smører man tynt er sjansen større for å unngå skjolder. Om man er helt hvit, synes jeg det er lite som skal til for at huden ser jevnere og " freshere" ut.

Jeg har allerede begynt smøreprosessen og det hjelper

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:40   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Dette innlegget oser det positivitet av altså.

Ang. HI. Jeg kan ikke helt se det store problemet. Vi bor jo i Norge. Nessie, du bor i Trøndelag. Det kan da umulig være så mange dager som er så varme at det ikke er lov med en tights under kjolen?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:50   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Dette innlegget oser det positivitet av altså.

Hva?! Mener du å antyde at jeg er negativ? :skingrestemme:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:29   #7
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Ellers støtter jeg opp om maxikjoler, om du føler deg mer vel i det. Og, so flere sier, så er du jo flink til å kle deg.

Selv kjenner jeg på den samme dårlige samvittigheten for uteliv ellers i året. Da er jeg innegris, fryser lett, hater mye klær osv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.