|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#261 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer
Helt enig med Esme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Pauset
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerSyntes favorittsketsjen min passer litt inn: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå kommer jeg bare skliende inn fra sida her, men er ikke det du beskriver en måte å observere andre på som egentlig handler om egenvurdering? Altså at du legger merke til trekk hos andre for å bruke det til en sammenligning/definisjon av deg selv, ikke for å "lagre" det som en attributt hos andre. (Skjønte noen hva jeg mente nå, eller er jeg for preget av å ha jobbet med brukerdatabaser i dag?
![]() |
#266 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg fungerer ikke slik du gjør på det punktet, Divine. Som Esme, legger jeg først og fremst merke til de som skiller seg ut på en positiv måte. Og jeg blir i godt humør sv å se ekstraordinært vakre, flotte eller velkledte folk, ikke deprimert eller misunnelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Fortynnet
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerDet skal veldig mye til før jeg tenker over andre folk sitt utseende. De alle fleste havner i normalboksen. Og blant de som skiller seg ut så er det oftest de som jeg synes er skikkelig flotte. Om jeg legger merke til noen i andre enden så er det ofte pga manglende hygiene i tillegg til totalt manglende evne til å kle seg. Altså ganske fra normalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerEr dere hundre prosent ærlige nå? Ikke et aldri så lite sukk eller en "skulle ønske det var meg"-tanke når dere ser en slank, langbeint og velkledd dame gå forbi på fortauet samme dag som du har prøvd tre bukser uten å få øverste knappen igjen og må ty til den utslitte tightsen i dag igjen. Beundrelsesverdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerMåtte du minne meg på dette?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Mother of Dragons
|
Andres utseende påvirker ikke humøret mitt nei. Jeg kan være fornøyd og ikke fornøyd med utseendet mitt, men det er uavhengig av hva jeg ser av andre. Jeg blir deppa av pene mennesker like lite som jeg blir smug av ustelte.
![]() |
#273 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerHelt ærlig: Jeg skulle ønske jeg var en lekker snelle som skvatt inn i str 36. Og jeg misunner de som er så tynne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Halloen!
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg sa ikke at jeg ble deppa, jeg sa at det kan føre til et ekstra |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
© All rights reserved
|
Helt ærlig: Jeg driter i andres vekt og kvapsemage, jeg har mer enn nok med mitt eget. Jeg blir ikke tynnere eller strammere av å sammenligne meg med andre, jeg er smertelig klar over at skal jeg gjøre noe med vekt og utseende må jeg gjøre det selv + at jeg må jobbe med hodet. Om jeg ønsker meg tynnere er det fordi jeg vil passe klær og fordi jeg vil føle meg vel. Jeg gir bæng i hva andre er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Halloen!
Dette kan da jeg signere også, jeg vet alt dette, men det hindrer meg ikke i å tenke som i mitt forrige innlegg de dagene jeg har "bad hair and body-day." Jeg tenker at det er helt normalt (bortsett fra på FP |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Mother of Dragons
|
FP er et stort sted med mange typer mennesker og det er jo flere her som er som deg, det betyr ikke at alle er som deg.
![]() |
#278 |
Halloen!
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerDet beste hadde helt klart vært om alle var som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
intro
|
Dette er virkelig de store kontrastenes tråd. Den burde hete The Good, The Bad and The Ugly.
![]() |
![]() |
|
|