Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skal holde foredrag i morgen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-12, 15:48   #21
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal holde foredrag i morgen

Hun på hab-team sa at jammen meg skal vi gjøre dette senere. Jeg føler meg ikke like overbevist, kjennes ut som om jeg er kjørt over av en dampveivals akkurat nå...

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 15:50   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men tenk for et kick! Sant det var litt gøy og!

(Ennå høy på adrenalin etter, på formiddagen i dag, å ha fortalt en pen knippe legespirer om hva som virkelig skal til for at de regnes som gode leger om et par år, når de skal slippes løs på folk. Det er så sykt gøy! )

Gammel 23-03-12, 15:51   #23
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Det var kjemepgøy, og den første halvtimen etterpå var jeg helt høy, også datt jeg sammen som en melsekk etterpå.

Men jeg ble kjent med et foreldrepar som bor på samme sted her, og som har en sønn med asperger! Yey!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 16:59   #24
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville bare inn og skryte av dere, Serafin og Inagh!

For en utrolig viktig jobb dere gjør!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 17:05   #25
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Selvfølgelig gikk det bra! Du forteller en helt annen historie enn det som står i pensumbøkene, den er ekte og virkelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.