Sv: Digre edderkopper
Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.
Jeg TAR ihvertfall ikke i en edderkopp, for et forslag!
Jeg pleier å hive enorme, store bøker på dem, og de ligger på samme sted til mannen min kommer hjem for å rydde opp på slagplassen.
Jeg har også blitt trengt opp i et hjørne av en (stor ifølge meg) (liten ifølge mannen) edderkopp, ble stående å skrike i et hjørne på kjøkkenet mens den sakte nærmet seg...rene skrekkfilmen. Fy f...så treig gubben var til å komme ilende til. I tenårene ga jeg vel mamma og pappa nesten hjerteinfarkt en del netter igjennom sommeren, hadde rom i kjelleren og kom brølende opp trappa med dyna i et vilt kaos bak meg, det kom faktisk superekle tusenbein og edderkopper på veggen ved senga mi.
Grøss, Grøss, men jeg påstår egentlig at jeg har mer eller mindre blitt kvitt skrekken min de siste årene. Av hensyn til barna. 
Du och jag!
Storebror var nesten 2 år da vi var i Tyrkia hvor de hadde hoppende edderkopper . Jeg ble stum av skrekk når de kom på balkongen vår, men da ropte poden: Pappa, pappa, pring (spring) i fulle farta, mamma er redd doppen (edderkoppen). Han må fremdeles stille opp for sin hysteriske mamma nåe mannen ikke er tilstede.