|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Dere sykepleiere!Jeg synes heller ikke at det høres lovlig ut det de gjør på jobben din, Krinoline, og jeg ville tatt det opp med NSF sentralt hvid det ikke er noe tak i plasstillitsvalgte hos deg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Dere sykepleiere!
Altså, jeg tror ikke de gjør noe de ikke har lov til, alt dette her er nok sentrale bestemmelser. Det er systemet som få seg en smekk på pungen. Det begynner å koste adskillig mer enn det smaker for mitt vedkommende, å jobbe alt av høytider og dager da liksom alle andre har fri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved bakvakt skal man også ha kompensasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Åh, er det sånn det er ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Hun får ikke lønn for hele vakta da, men får lov til å gå tidlig hjem? At man er alene sykepleier er vel en helt vanlig ordning på ganske mange institusjoner... Jeg var alene miljøarbeider i flere år |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|