Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Størrelse på vårdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 21:18   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vårdress?

Da har jeg vært er runde på Barnas Hus, Barnas Beste og Di unge + sportsbutikkene....
Reflex har det tydeligvis rabla helt for i år, i og med at dressene er lyyyyseblå, sandfarget og mintgrønn - Den dressen blir vel lekker med tid og stunder

Reflex sin er egentlig ganske ok, men fargen som var igjen var en grå/brun og oransje en...Litt anstrengt forhold til de fargene kjenner jeg.

Mikk-line har jeg helt glemt. Jeg kan vurdere den ja..Vi har name-it vinterdress, og den er for vid for prinsen - og han har vært som en ballong i hele vinter....

Kom plutselig på polarn o pyret også...hvordan er de dressene mon tro?

Den dressen han har er veldig lik trolldressen i formen, men altså svært mottakelig for vann. Kan være jeg går for troll da...Synes det er vanskelig å bruke 1000 kroner på en dress jeg

Sist redigert av Che : 29-03-07 kl 21:24.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.